|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1430 1431 [1432] 1433 1434 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]()
Nyt saunaan ja muuta olut mukaan. Ite tullut vähän aikaa sitten (savu)saunasta, nyt netissä surffailemassa ![]() Käyty varmistamassa että kulkimien paikkaluku riittää tulevaisuudessakin.Siis laitot johdot poikki ?silloin kunminäkin oli nuori ja meille tuli nuo kaksoset niin mä vein nuo mun vehkeet vintille ja naulasin ne 5tuuman nauloilla ne kiinni kattotuoliin ja vielä kontkasin ne varmuuten vuoksi. Naftaliiniä laitoin jos joskus tarvitsis niitä, se oli sitä varmuuden maksimointia. Jos vaikka myis ne nyt huutonetissä.sikiäm is takuutodistuksen saa tarvittaessa. Sent from my iPad using Tapatalk Grillailtu makkarat ja halloumijuustoa ulkona, kosteanlämmin syyskeli.Ukkohallassa
Oisko isokin halli?noin sata neliötä neljämetrii korkeeta tilaa, ovi 380 korkee...
Siis laitot johdot poikki ?silloin kunminäkin oli nuori ja meille tuli nuo kaksoset niin mä vein nuo mun vehkeet vintille ja naulasin ne 5tuuman nauloilla ne kiinni kattotuoliin ja vielä kontkasin ne varmuuten vuoksi. Naftaliiniä laitoin jos joskus tarvitsis niitä, se oli sitä varmuuden maksimointia. Jos vaikka myis ne nyt huutonetissä.sikiäm is takuutodistuksen saa tarvittaessa. ![]() Päivän parhaat naurut! Siis laitot johdot poikki ?silloin kunminäkin oli nuori ja meille tuli nuo kaksoset niin mä vein nuo mun vehkeet vintille ja naulasin ne 5tuuman nauloilla ne kiinni kattotuoliin ja vielä kontkasin ne varmuuten vuoksi. Naftaliiniä laitoin jos joskus tarvitsis niitä, se oli sitä varmuuden maksimointia. Jos vaikka myis ne nyt huutonetissä.sikiäm is takuutodistuksen saa tarvittaessa. ![]() kiitos piristyksestä vaikka asiahan on vakava ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1430 1431 [1432] 1433 1434 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|