Koulupäivä takana
Kerro nyt käytkö Jyväskylän lyseossa vaiko
siellä liikuntaopistolla.?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1414 1415 [1416] 1417 1418 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Koulupäivä takana Kerro nyt käytkö Jyväskylän lyseossa vaiko siellä liikuntaopistolla.? Kerro nyt käytkö Jyväskylän lyseossa vaikoVanha ukko tulee.. Käyty apteekissa...
![]() Käyty apteekissa...Sinisen värisiäkö ostit? kun noin kauhistunut ilme ![]() Sinisen värisiäkö ostit? kun noin kauhistunut ilme Raha automattiyhdistys mainostaa jotain logossaan? En minä tiedä, mutta naapuri kertoi. ![]()
Elämän rytmi palautuu pikkuhiljaa normaaliksi,olen haalinut visakoivua ja pahkoja muutama kymmentä kiloa,samoin 2,5mm nahkaa riittämiin,ensitalven harrasteisiin,eiköhän noilla kevät vastaa !
![]() Modattu pyörätelinettä myös varapyörää varten.
Modattu pyörätelinettä myös varapyörää varten. No onnistuiko? Päivällä korjautin kahdet silmälasit.
Vein monitehosuojalasit optikolle. Sanka vääntynyt ja nenätyyny irti. Korjattiin kuntoon. Ystävällinen optikko kysyi saako oikaista myös päässä olevat lasit. Toki, mutta sanka on jotenkin rikki... Hän huomasi heti, että sarana on poikki ja opasti minut korumuotoilijalle, jolta löytyy titaanisankojen työstämiseen sopivat laitteet. Muutaman korttelin päässä sain sitten "siviili"silmälasitkin kuntoon, odottaessa. Ilman silmälaseja olisin täysin toistaitoinen. Kyllä olen taas saanut hyvää palvelua, kiitos Optilook ja AitoHelsinki -korut Väsätty joutilaista ajorampeista kävelysillat venetraileriin.
Oli vähän virittämistä, mutta siellä ne nyt ovat. Piti peittää rouvan kasvimaalla iso kesäkurpitsa, kun on tulossa vähän viileämpi yö. En mokomaa mitannut, mutta arviolta 70 cm pitkä ja painoa varmaan yli 5 kg.
Aamu alkanut sohvan pesulla
![]() Herätty aamu kahveeta nautin ja kohta taas oppimaan
![]() Onko se oppiminen niin kuin 7-veljeksessäEi ihan enää nykypäivänä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1414 1415 [1416] 1417 1418 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|