Aikas erikoinen kun kaksi leveysmittaa?
hahaa no ihmekkös tuo
et on hintaakin
kun on noin erikoinen mitta

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1412 1413 [1414] 1415 1416 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aikas erikoinen kun kaksi leveysmittaa hahaa no ihmekkös tuo et on hintaakin kun on noin erikoinen mitta ![]() No ei tänään muuta kuin syöty.
Eilen putsasin akkukoneella vaunun ikkunat, eli laitoin kevyesti hiovaa tahnaa vaahtokumilaikkaan ja sen kuivuttua lampaannahalla kiilloitin. Haravoin pari kärryllistä neulasia ja saunassa käväisin Sit savustettiin iso hauki ja nautittiin lisukkeitten kanssa, oli hyvää. No ei tänään muuta kuin syöty.Mitä tahnaa käytit? Poistuuko naarmut? Ai Retsasun så oot Korppoosta kotoisin?! No sitten tiedät varmaan miksi munsta tuntuu välillä niin pirun eristäytyneeltä kun tääl kivell oon...Täällä sais olla joku campingalue niin turistit löytäis paremmin,,,nyt a.autoilijat on ihmeissään kun ei oikein löydy puskiakaan! Tietänet mitä tarkoitan?Jep. Mitä tahnaa käytit? Poistuuko naarmut?http://www.novus.fi/fi/plastic-polish Tulee uudenveroiset. Minulla hidaskierroksinen joka sopii tuohon, normaalilla palaa plexi. http://www.novus.fi/fi/plastic-polishHioitko tuolla Novus # 2:lla?
Katsellut lisää karttoja
![]() Hioitko tuolla Novus # 2:lla?Kyllä Minulla on kaikki versiot 1 ,2 ,ja 3 Eka koulupäivä takana
Jos kysytte mikä tulee,niin vastaus on jotta vanha ukko ![]() Eka koulupäivä takana No ilmankos täällä on ollutkin hiljaista...kai nyt edes naisvaltaiselle alalle menit ? Aamuyön vahdin kelloa. Oli melko kurjaa puuhaa.
![]() Kävin aamuvuorossa esittämässä, että teen töitä. Kyllä mä manasin, että jos oikeasti olisin halunnut tehdä töitä vaatteet märkänä, olisin ryhtynyt sukeltajaksi tai uimaopettajaksi. Se vilu tulee aina siinä vaiheessa, kun vaatteet kuivahtaa päällä. Hrrr! Niin ja tuo vaatteiden kastuminen toistui neljä kertaa. ![]() Päätin pysyä pois päikkäreiltä ja puoliunessa löhöän sohvalla iPad sylissä. Onneksi eilistä ruokaa on jäljellä; siitä vaan lämmitetään, kun Pasi tulee ja sitten mä saankin mennä yöunille! ![]() Katsellut lisää karttoja Kuinka pitkälle olet jo päässyt niiden karttojen kanssa? Oletko tutkinut myös sääkartat? ![]() No ilmankos täällä on ollutkin hiljaista...kai nyt edes naisvaltaiselle alalle menit ?Kaks löytyy.. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1412 1413 [1414] 1415 1416 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|