Siivottu ja ruokaa tehty,kun emäntä tulee töistäniin ei tartte sanoa,jotta mitään ei ole tehty 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1388 1389 [1390] 1391 1392 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Siivottu ja ruokaa tehty,kun emäntä tulee töistäniin ei tartte sanoa,jotta mitään ei ole tehty
![]() Joo samassa osotteessa majaillaan No joo, mä olin altailla, sä Captain Jackin tiskillä ![]() Käytiin kaupassa hankkimassa tänne marraskuun keskellä yötä tuloa varten pieni varasto pullovettä, olutta, cavaa ja limua.
Pasi on pakannut kamoja. Se on paljon järjestelmällisempi siinä hommissa. Ei se sit kyllä osallistu matkalaukkujen purkamiseen, eli tasajako! ![]() Jos joku olis mulle väittänyt kaksi viikkoa sitten, että mä väännän lentomatkaa varten eväsleivät, mä olisin tikahtunut nauruun ![]() No, ne kinkkujuustoleivät on nyt jääkaapissa odottamassa aamua. Kurkut on tsiipaloitu erikseen. Norwegianin maksullinen tarjonta on aika surkeaa ja monilla näkyi olevan omat eväät. Lakanat on pesty ja kuivatettu kattoterassilla plus 30:n auringonpaisteessa ja kovassa tuulessa. Kohta suihkunraikkaana nukkumaan. On sitten melkein puhtaat lakanat, kun tullaan. Ei mitenkään hilpeä fiilis. Olishan täällä viihtynyt. Ollaan saatu kämppä aika omannäköiseksi, eikä viimeiseen kahteen päivään ole tarvinnut käydä edes rautakaupassa. Nyt olis voinut lomailla. ![]() Mitattu esikoisen lämpö ja kuumettahan se oli reilut 38 joten nyt sitten vaan jännityksellä odotellaan kehenkä se kuume seuraavaksi iskee vai meneekö vain säikähdyksellä ohi ja päästään Lahden messuille sittenkin koko perheen voimin..
Olisi vaan pitänyt pysytellä eilen kotona eikä lähteä Kuopion kalaryssäykseen, siellähän lämpöisessä mutta viileän tuulen saattelemana poika sitten viimeistään tuo kuumeen sai.. Tuntuu ihan vapaapäivältä
![]() Menen kurssille joka alkaa vasta klo 10 ja ehdin vielä pyörähtämään Hakaniemen torillakin. Klapei.......
Klapei.......Kummiski pikku fiskarilla naputtelit ja wielä wasemmalla käellä... Pakko myöntää et vasuri oon.
Mut fiskari on viel hakuses... t migelpesty miljoona shampanjalasia näin maanantai aamun kunniaksi.
![]() Nyt saa talvi tulla, tuli käytyä maksamassa emännän ajokkiin talvikumit ja samalla korjautin vaunun varapyörän. Jäi viikonloppuna venttiili käteen kun yritin tarkastaa ilmanpaineet. Kävin hakee kanssa liput tuonne Lahden messuille. Tässäpä se vapaapäivä menee asioita hoidellessa.
Köröttelin mopolla kotiin ( 2,5 h) ja eiköhän se nyt jouda talvilevolle.
Keli oli mitä parhain. Siivottu,tehty ruokaa joka valmistumassa,jotta emäntä tyytyväinen ilalla,kun tulee töistä
![]() Tehty Tallinnassa ostoksia pitkän talven varalle
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1388 1389 [1390] 1391 1392 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|