Seurattu ajan kulumista....pitäis mennä hammastohtoorille aika varattu 15:00 etiä päi, mutta ko on toi hammaslääkäri kammoPuudutus niin ei ole hätää![]()
![]()

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1379 1380 [1381] 1382 1383 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Seurattu ajan kulumista....pitäis mennä hammastohtoorille aika varattu 15:00 etiä päi, mutta ko on toi hammaslääkäri kammoPuudutus niin ei ole hätää ![]() Puudutus niin ei ole hätääEnemmänhän se puudutus sattuu, kuin mahdollinen poraaminen. Itse en ole antanut normipaikkailuissa puuduttaa. Tosin kumpikaan vaihtoehto nyt ei auta tuohon hammaslääkärikammoo n. Enemmänhän se puudutus sattuu, kuin mahdollinen poraaminen. Itse en ole antanut normipaikkailuissa puuduttaa.Puudutus ei kyllä ainakaan minulla satu ja se on samanlainen pitos,kuin hyttysen neula on tosi ohut ![]() Minäkään en anna puudutella,ku tahtoo olla turpavärkki turrana koko päivän.Koitahan miettiä siinä tuolissa ollessa kaikkea muuta kun sitä mitä ne siellä suussa räpeltää niin hyvä tulee
Mullakin on toi hampilääkärikammo mut viimeks meinasin nukahtaa siihen tuoliin kun oli niin pätevä ja hellä hammaslääkäri ja painoi vielä tisukan poskeen lohdutukseksi....
![]() t migel Enemmänhän se puudutus sattuu, kuin mahdollinen poraaminen. Eläpä sano jos et tiiä millasta se on. Mulla ainakin vihloo niin paljon että koko kroppa tärisee ja vesi valuu silmistä.. Yks pieni puudutuspiikki on kuule lastenleikkiä sen rinnalla.. Ja on tosiaan yritetty porata ilmankin mutta lekuri luovutti ku tärisin niin paljon ettei se tahtonut osuu oikeeseen kohtaa. Totes et hänen o pakko puuduttaa et saadaa potilas pysymää paikallaa.. Laskin neljä verkkoa mereen,huomenna syödään kuhafilettä,tai ainakin tarkoitus on syödä. Ajoin nurmikon,olikin päässyt kasvamaan tosi pitkäksi.
Sent from my RM-914_eu_finland_217 using Tapatalk Ihan oli päivä , kuin töissä
ennen muinoin ![]() ainakin kontit kiittää siihen malliin ![]() kun esm. jotain nippeliä tarvii rautakaupasta tai huomaa , että maito unohtui ruokakaupassa niin miksi ne kaikki tarpeeliset ovat aina siellä kilometrin päässä ![]() Ja eikös noihin hitsin vitsin halleihin vois laittaa vaikka potkurit siis potkulaudat ainakin huono konttisille Mä pakkasin työkalusalkun, kun huomenna alkaa
kansalaisopiston huonekaluverhoilu kurssi. Kiva mennä oppimaan uutta asiaa, tosin saattaa se nuori kolleega yllättyä uudesta oppilaasta. ![]() Kyllä se mut tuntee kun näkee. Mä pakkasin työkalusalkun, kun huomenna alkaa Taitaa siellä käydä sillee että sinä opetat ja opettaja opiskelee ![]()
Mä pakkasin työkalusalkun, kun huomenna alkaaeihä koskaa oo liian myöhää oppii jotain uutta eihä koskaa oo liian myöhää oppii jotain uuttaTuohon täytyy yhtyä koko huntilla! Ei saa jäähä tulleen makkaamaan... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1379 1380 [1381] 1382 1383 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|