Pandalla käyntejä oon yrittänyt vältellä. Kaikki sieltä on ylimääräistä, vaikka hyvää.
Sain pestyä talon vesikourut ulkoa, selvisin tippumatta pahimmastakin. Ja suihkuttelin samalla irtosammalet katolta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1377 1378 [1379] 1380 1381 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pandalla käyntejä oon yrittänyt vältellä. Kaikki sieltä on ylimääräistä, vaikka hyvää. Sain pestyä talon vesikourut ulkoa, selvisin tippumatta pahimmastakin. Ja suihkuttelin samalla irtosammalet katolta. Vaihdettu ledejä autoon ja huomattu että aiheuttavat häiriön tv kuvaan! No pitää sammuttaa valot ku katselee tv:tä.Elähän mittää ! Atriassa kun autokameran laittaa päälle niin tuloo häiriöö ratioon... ![]() kun yhdelle atrialle tarvis. ![]() Syöty ja nyt treffit nukkumatin kanssa,ja pitäkää hauskaa loppu ilta Kuitenkin meet kattomaan telkkarista Uuno Turhapuroa. Niin minäkin. Huomenna tarttis vielä maalailla partsin, autokatoksen ja etukuistin rautatolpat ja jos ehtis autonkin tiskaamaan... nyt baarin puolelle (kotisohvalla tosin). Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() ![]() Korjattu lumilinko ja lämmitetty savusaunaEpsoon mies maalla näemmä... Pikku hiljaa alkaa nämä 70 vuotta jatkosodan päättymisestä juhlat olla pulkassa. Jos pyöräyttäsi huomenna vielä Kuhmon kautta. Siellä olisi voinut olla, jos maantiede antaisi periksi. Ja aika. Vaan olen lukenut Tuomas Kyrön Mielensäpahoittaja -kirjoja tässä muutamana iltana. En voi välttää yhteensopivuuksia muutamaan orgilaiseen(kin), pelkästään hyvässä mielessä. ![]() Suosittelen edelleen vanhemmalle väelle, ja sellaisten lapsille. Elähän mittää ! Atriassa kun autokameran laittaa päälle niin tuloo häiriöö ratioon... Koitas toisella powerilla... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1377 1378 [1379] 1380 1381 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|