|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1374 1375 [1376] 1377 1378 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laitoin naapurille (yli 70 papparainen ja innokas tansseissa kävijä) ducaton jakopään kasaan ja kone käyntiin. Kyllä naama loisti kun sanoin, että ehdit vielä tänä iltana tanssihommiin. Sitten poimittiin rouvan ja vävyn kanssa loput mustaherukkapensaat tyhjiksi.
Kysyppä uudestaan, kun sun ikäsi alkaa seiskalla. Tosin, en taida olla kuulemassa vastausta. Mä en jaksa usko että sillonkaan maattais erillään. Ihan oikeesti herään öisin miehen puolelta sänkyä aina niitä öinä kun kultsi on yövuorossa. Haen sitä unissaan ja herään siihen kun tulee parisängyn toinen reuna vastaan. Mies on kovassa kunnossa, kun ei vieläkään sovi emäntä samaan sänkyyn... Siihen on nuoremmilla omat keinonsa nukkua hyvinkin lähekkäin ![]() Olempa ihmetelly mitä tuossa naapurinkielisessä en osaa sanoa mitä lie tuo mölötys siinä kannessa ![]() mutta meidän kesken ..(älä kerro kellekkään ) niin ... juu.... olen myöskin Viola ja kaverit haukkui tuorejuustoksi ![]() Käyty korjaamassa yksi Truma 3002 lämmitin. Vaunuhuoltoliikkeen korjausarvio 700 €. Otin kolvin ja juotin pari liitosta ja pannu toimii normaalisti.
en osaa sanoa mitä lie tuo mölötys siinä kannessa Vaimon kummitäti on kanssa juustoa. Ja sitäpaitsi tuorejuusto on hyvää. Mutta tämä vain näin meidän kesken. Taas 500 km takana Sprinterin preussilais tyylisillä jakkaroilla nonstoppina kotio 26 h valvottuna...
![]() Ei oikein jaksanu polvet kantaa kun autosta kampesin pelkääjän puolelta ulos.. ![]() Nyt kotiterassilla keräilen voimia... Ei ou tää työväen teatterin roolin jako onnistunu mulla kerpele..Hyvin kyl näyttelen mutta etäisyys tekee hallaa kotiroolille.. ![]() Ei ou tää työväen teatterin roolin jako onnistunu mulla kerpele..Hyvin kyl näyttelen mutta etäisyys tekee hallaa kotiroolille.. Pari Koffia niin elämä taas hymyilee. Vaan hattua nostan oikialle työmiehelle. Töitä tehnyt itekin monta pitkää päivää putkeen, vaan nyt rentouvutaan. Rupian lohenkimpaleita paistelemaan ja tekemään jotakin hyvää niitten kaveriksi. Ja noi erillis vuoteet ei tarkota sitä ettei välittäs/kautta rakastas puolisoa!En oikein ymmärrä, minkä takia ne sitten on, kun hajurakokin on aika nimellinen ja kuorsauskaan tuskin paljoa vaimenee. Ja patjaksi suosittelen Tempuria. Siinä ei haittaa painoerokaan, kun sängylle voi käydä pitkäkseen niin, että toisella reunalla viinilasi pysyy pystyssä. Rakastamista erillispetit tuskin haittaa, jotain muuta, toimeliaampaa käytännön hommaa kylläkin.
![]() Vaan jos ei ole tarpeen, niin sitten. Rakastamista erillispetit tuskin haittaa, jotain muuta, toimeliaampaa käytännön hommaa kylläkin. meil on lapset tehtynnä ja nyt riittää vaan kun näkee toisen siinä likeellä tai likimain ..puolen metrin päässä as.autossa ![]() mutta kotona on jopa jalat yhdessä ja vastakkain (siis pohkeista alas päin ) ja vierekkäin kotona nukutaan ![]() meille tuli tuossa vanhassa as.autossa hieman vaikeuksia kun ukkokulta nukkui ikkunan vieressä/seinän ja minä siinä hänen vieressä joka oli kyllä ihanaa ![]() mutta jos toinen halus vaikka wc :n keskellä yötä niin oli minun noustava ylös ... siittä aah niin lämpimästä sängystä sen ajaksi kun hän kömpi ylös sieltä seinän vierestä esim. wc tai jotain muuta ![]() nyt , kun on toi 50 cm välissä tilaa ja saan nukkua siinä omassa pedissä ei eipä tarvii nousta ylös jos ukkokulta kömpii sängystään ylös ![]() me ku ei olla enään niin notkeita kuin te nuoret ![]() jotta tässä meidän syy erillis vuoteille ![]() joka on ollut meillä käytössä jo 3 vuotta tai jotain vasta ![]() jotta aika harjottelijoita vasta olaan tässä asias ![]() Vaimon kummitäti on kanssa juustoa. niin on ..njam ja meidän keksen nytkin löytyy tuorejuustoa jääkapista mutta vain Koskenlaskiaa ![]() Noh nih ... yömyssy eli Kossuvicy paukku juotu 2x jot nyt alkaa unimasa kutsumaan treffeille jotta hyviä ja kauniita unia Orgilaiset ![]() me ku ei olla enään niin notkeita Miekään niin nuori enkä varsinkaan notkea. Silti yläkopissa pärjätään; voisi olla varmaan vähän mukavampikin ratkaisu, mutta muut seikat ratkaisee. Oma peti eri päässä lyhyttä autoa, ei petaamistarvetta, oma rauha. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1374 1375 [1376] 1377 1378 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|