Ja ruoka oli mitä oli sikakin saa parempaa ruokaa!
Ketoosiako harrastat, vai pikkukiviäkön ne siellä syöttivät
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1340 1341 [1342] 1343 1344 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ja ruoka oli mitä oli sikakin saa parempaa ruokaa! Koffi pannassa?Ei! Vaan liikunta.. Ihmeelisen vaikutuksen teki kaunis nainen Porista! Ja kuvaa,kun olin vielä komea ja hoikka painia harrasteena 12V...Samojan nuo vuosiluvut on munkin sotilaspassissa - missähän lie ![]() Silläkös vaikutuksen teit ![]() Ei! Vaan liikunta..Elämäntapa muutoksia... Koffi pannassa? Ei! Vaan liikunta.. Taas se tuli todistettua, liikunta ei aina ole hyväksi. Pannaan vaan .... Tilasin vuosihuollon, samalla tarkistavat sammuttimen
![]() Nautin aah niin ihansta sateesta
ja katselen kissanmaailmaa tv 1 ![]() Ja ruoka oli mitä oli sikakin saa parempaa ruokaa!Etkös sinä pihviä kehunu syönees vaunussa. Äiti sanoi jo mun ollessa pieni että "älkää pojat urheilko" ja tämän olen muistanut.
![]()
Otin muutaman kuvan ja nyt yritän löytää ketjun, mihin ne laitan!!
Taas se tuli todistettua, liikunta ei aina ole hyväksi. Pannaan vaan .... Mutta siihähän saa liikuntaa.... ![]() Ihmeelisen vaikutuksen teki kaunis nainen Porista! Ja kuvaa,kun olin vielä komea ja hoikka painia harrasteena 12V... Siinä on yksi sellainen tieto kuvassa mukana, jota en oikeasti levittelisi. ![]() Muuten ok...
Kuvaa toteutuksesta en saa, kun pitää hankkia ensin valmis portti. Tässäpä lupaamani kuvat koiraportista- ![]() Sain nousukahvankin laitettua takaisin paikalleen. ![]() Luulin, että joutuisinkatkaisema an portista pätkän lämmitysletkun takia, vaan eipä tarvinnut. Ja vielä kerran: ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1340 1341 [1342] 1343 1344 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|