|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1323 1324 [1325] 1326 1327 ... 5019 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Joko sinne on saatu linjat aukastua myräkän jäljiltä?Joo! On raiwattu
![]() Ruuvaillut terassien lautoja. Et sitten ilmeisesti tullut vastaan Kuhmoisen Nesteen kohdalla iltapäivällä suuntana etelä
Et sitten ilmeisesti tullut vastaan Kuhmoisen Nesteen kohdalla iltapäivällä suuntana etelä En tullut. En tullut. Ok Petterin joku sukulainen tuli vastaan kun itse olin kääntymässä tien yli Kuhmoisten Nesteen kohdalla. Sen verta aurinko paistoi vastaantulijan lasiin, etten tarkasti nähnyt kuljettajaa, iloisesti moikkasi hän kuitenkin.
niin pitää kyllä kertomani että nyt on aika paljon tullut meitäkin vastaan nuoria vaanareita ja miten reippaasti he moikkaavaat on ne sitten istuneet vetoautossa tai tupa-autossa ![]() kyllä.... muuta ei voi kuin tulla itsekkin hyvälle tuuleelle kiitos nuoriso teissä on tulevaisuus ![]() ja myöskin heistä oikein huokuu tämä karavaanari fiilis... ihanaa Päräytin autolla hammaslääkärin parkkipaikalle. Mene vaan rohkeasti sisälle. Ei se satu. Minä taas kävin maitokaupassa. Mene vaan rohkeasti sisälle. Ei se satu. Paljonko aikaa kuliuu jos kaksipyöräisellä käy maitokaupassa näillä keleillä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1323 1324 [1325] 1326 1327 ... 5019 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|