Emännän kans heitetty 40 km pyörälenkki. Nyt voi olla jalat pystyssä sohvalla hyvällä omalla tunnolla 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1310 1311 [1312] 1313 1314 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Emännän kans heitetty 40 km pyörälenkki. Nyt voi olla jalat pystyssä sohvalla hyvällä omalla tunnolla
Grillattu ja nautittu sopivasti viiniä. Nyt unille ja huomenna taas järvelle.
Ampiainen pisti korvaan, ja korva ja kaula turposivat sen hyvinkin häjysti.
Olen siitten voidellut korvanlehteä, ja kaulaa hydrokortisonilla, ja nyt alkaa helpottaa. Varokaa pimppareita ärsyttämästä. Jos hän ( pimppari ) ryömii päässänne, niin elekää sitä pois hosuko, se lähtee pistämättä, jos sitä ei uhata. Huomenta! Se ois taas takana yksi yö töitä
![]()
Huomenta Risto, mulla se 2-3 tuntia on vielä edessä. Se päivän työ. Eilenä meni rokuliksi pimpparinryökäleen takia.
Vastattu jokaiseen aiheeseen jonkinlaisella kommentilla.
Huomenta Risto, mulla se 2-3 tuntia on vielä edessä. Se päivän työ. Eilenä meni rokuliksi pimpparinryökäleen takia.Huomenta vaan kapteeni ![]() Tultu kotio.Olitko töissä vai reissussa? Helvatti,kun oli unohtunut ilmastointi yöksi päälle,niin piti laittaa alde päälle jotta vaunu lämpiää,mutta ei puhuta kellekkään
![]()
Meillä himassa ilmalämpöpumpun ilmastointi ny 24h/vr päällä. Tammisaaren saaristossa ny +20, ja muutaman tunnin päästä taas 28 ulkona varjossa.
Meillä himassa ilmalämpöpumpun ilmastointi ny 24h/vr päällä. Tammisaaren saaristossa ny +20, ja muutaman tunnin päästä taas 28 ulkona varjossa.Lämmintä piisaa sielläkin.. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1310 1311 [1312] 1313 1314 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|