Mistähän meikeläinen huomais toiminnan. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1297 1298 [1299] 1300 1301 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mistähän meikeläinen huomais toiminnan.
![]() Tilattu mulle ja miehelle rikosrekisteriote. Kallista lystiä
![]() Ja sit napattiin pojan kaverikin mukaan ja saavuttiin vaunulle. Täällä sit tavattu jälleen yks uusi ORGinlainen Tilattu mulle ja miehelle rikosrekisteriote. Kallista lystiä Onneksi tilasitta otteen ennen ku nappasitta pojan kaverin mukaan
Ajeltu Kuhmosta Kuopioon kotiin. Pulska 28 sisällä. Onneksi jo aamulla mökille.
![]() Onneksi tilasitta otteen ennen ku nappasitta pojan kaverin mukaan Pojat menee huomenna testaan tuota vaunusaunaa Istuttu hetki naapurifrouva kans terzzil ja jatu lasilliset valkkarii..nyt sulkenu akkunoit tält luannolliselt ilmastoinnilt..alka a olee hyvät nukkumailmat
![]() Tilattu mulle ja miehelle rikosrekisteriote. Kallista lystiä Maksaako se sitä enempi, kuta useampi sivu? ![]() Minkäslainen elämänkerta sieltä ilmeni? ![]() Maksaako se sitä enempi, kuta useampi sivu? No ei se ny näin nopiaan tuu ![]() Ja sehän tässä paskin puoli onkin että siitä TYHJÄSTÄ pitää maksaa. Pitää todistaa sosiaaliviranomaisi lle olevansa nuhteeton kansalainen lasten suhteen jotta pääsee taas tuohon tukiperhetoimintaan mukaan ![]() Johan minä työnikin puolesta olen moisen tyhjän lapun tilannut, mutta kun se kelpaa aina vain sen 3 kk. Joskos nyt alkais taas ropassa moottori käynistymään
ensin nukuin 10:n aamulla ja nyt ei meinaa saada iteään liikkeelle ei sitten millään mutta nyt tuntuu olevan jotain aivotoimintaa tuolla nupissa kun alkoi nimmäit tulee just sellaset fiilarit että nappaan muutamat matot tosta permannolta kainaloon ja kipasen ne tuonne pihalle pesemään kyllä se tästä muutamien kaffekupposten jälkeen ' alkaa taas käynnistymään tämäkin päivä kohti iltaa ![]()
Pari reissua hellsingissä käynyt ja nyt pitäis kömpiä illaksi töihin
![]() Eka työvuoro takana jatkuu klo 15.00,kyllä on kuuma
![]() Johan minä työnikin puolesta olen moisen tyhjän lapun tilannut, mutta kun se kelpaa aina vain sen 3 kk. Jaa näissäkin on parasta ennen päiväys, riippunee varmaan työnkuvasta, on kyllä kalliita tulosteita. Onneksi valtio sponsoroi, eikä tarvinnu kuin kertaalleen todistella saamattomuutta. Tänään ei sitte olla saatu aikaan mitään, pää jotenkin jumittaa, mutta jos koskettimia kohta kokeilis vähä pimputella. Tuli kolmen viikon tauko matkailun takia, eikä ole kovaa koteloa että viitsisi mukanakaan kuljetella. Kahvia jos pannullisen joisi ensin ja kokeileee miten vaikuttaa ![]() Eka työvuoro takana jatkuu klo 15.00,kyllä on kuuma Älä nyt puhu töistä, kun toisilla on kesäloma voi tulla vaikka näppylöitä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1297 1298 [1299] 1300 1301 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|