Huh huh, olipas urakka. Liimattiin kahestaan rva:n kanssa
numerotarrat vaunuun, ja vielä molempiin päihin.
Tokko sitä muuta tänään viittii.
numerotarrat vaunuun, ja vielä molempiin päihin.

Tokko sitä muuta tänään viittii.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1284 1285 [1286] 1287 1288 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Huh huh, olipas urakka. Liimattiin kahestaan rva:n kanssa
numerotarrat vaunuun, ja vielä molempiin päihin. ![]() Tokko sitä muuta tänään viittii. Puuh edelleen levillä, millä täältä ny pois pääsee, lämpöä ja itikoita ihan liikaa molempia. Myrkkypilvessä tosin juuri tein vesihuollon, vielä imurointi ja jos huomenna oltaisiin lähdössä. Pitäs vaan keksiä paikka jossa ei olisi itikoita tai edes järjellinen määrä niitä Kuusamosta ajettu joskus suorinta tietä Nallikariin, kun sain tarpeekseni hyttysistä. Siis oikeesti loppureissu ratkesi itikoiden takia; Parikkalassa olis ollut yksi ihan kiva miitinki, mutta mä halusin niin lähelle merta kuin mahdollista! ![]() Rötväsin pihaterassin kaiteen ja pihakeinun puuosat Valtti kaluste ja terassi öljyllä, ruskealla. Määki rötvään.. Tosin täälläpäin se tarkottaa jotta pitelen tota sohvaa selässä ja oon tekemättä yhtä mittää.. Haettu kesäteattriliput
torstain näytökseen Täällä Pohjantähden alla ja luvassa olis jopa kaunista ilmaakin niin ei tarvii kastua niin kuin useamman muun kerran kun olen kyseissä teatterissa ollut ![]() Kuusamosta ajettu joskus suorinta tietä Nallikariin, kun sain tarpeekseni hyttysistä. Siis oikeesti loppureissu ratkesi itikoiden takia; Parikkalassa olis ollut yksi ihan kiva miitinki, mutta mä halusin niin lähelle merta kuin mahdollista!Tässä mietitty jos mentäisiin kemiin juurikin tästä syystä, mansikkanokka tai joku semmonen näkyis olevan rannalla, ainakin kartan mukaan. Todettu että rantatropiikki ei ole lapsiperheen paikka. Nyt ollaan Kattivankkurissa ja kaikki viihtyy!!!
Laamalansaaresta ajeltiin tänne Hiilimutkaan.
Sent from my RM-914_eu_finland_217 using Tapatalk Kodiututtu Hopeaperästä ja kävin pitkästä aikaa veivaamassa pyörällä 20 km lenkin. Nyt voi ansaitusti ottaa yhden oluen tai kaksi.
Lohenpyrstöstä lähimmä aamulla Raahen kaapuntiin.
![]() Sitten olisi syöty Raahelaistä nisua, Kripua. Killin viikset, ainut paikka josta sitä olisi saatu, avautuu ilta päivällä, tuutivat vielä. ![]() Sitten mänimmä Siikajoelle. ![]() Tankattiin juoksevalla auton ja matkalaisten säiliöt. Ee muuta kun Hailuotoon ja RantaSumppuun ukkosimaa katsomaan. ![]() RantaSumppu oli hanurista, siitä Orgin opastuksella Pöllään, mielluinen paikka rahvaalle on tämä. ![]() Onpas hemmetin hieno Karavansankari ja ukkonen kuva. Iskee kuin miljoona volttia.
Onpas hemmetin hieno Karavansankari ja ukkonen kuva. Iskee kuin miljoona volttia. Suuntasin tuon leuhkitun kameran, ja laakasin. Vaatiihan se paljon kuvaajalta. ![]() lenkillä tuli käytyä ja en olis halunnut nähdä sitä tapahtumaa mitä lenkillä näin ,hui
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1284 1285 [1286] 1287 1288 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|