Veneilemässä taas kerran Kuopiosta, Puutossalmi välietappina, Oravikoskelle.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1271 1272 [1273] 1274 1275 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Veneilemässä taas kerran Kuopiosta, Puutossalmi välietappina, Oravikoskelle.
Aamuviidestä miettinyt, miten saisin huomiseksi vaihdettua iltavuoron. Mä en kestä noita aikaisia herätyksiä. Mutta mä vannon, etten toivonut iltavuorolaisen sairastumista
![]() No, kun tuurausvuorossa olevat ei kestä vastaavasti iltavuoroja, niin jalomielisesti lupasin kaksi seuraavaa päivää tehdä 12-20! Aamusta asti myös seurattu facebookin kautta, koska tulee vauvauutisia: tytärpuolen hyvä ystävä, jonka mäkin olen tuntenut pikkulikasta asti, on ollut synnärillä eilisaamusta asti. Vaikka mä en ole koskaan oikeasti halunnut lasta/lapsia, mä kyllä mielelläni käyn ostamassa jotain pientä vaaleanpunaista! ![]() Aamuviidestä miettinyt, miten saisin huomiseksi vaihdettua iltavuoron. Mä en kestä noita aikaisia herätyksiä. Mutta mä vannon, etten toivonut iltavuorolaisen sairastumista vauvat ovat maailman suloisimpia niin ihanan tuoksusia ja aina niin ilosia ja nauravia ![]() ... aina niin ilosia ja nauravia Minä vielä muistan, että eivät ole aina. ![]() Veneilemässä taas kerran Kuopiosta, Puutossalmi välietappina, Oravikoskelle.Samoja tehty tukka hulumuten perämerellä! nahka pallaa ja hikipinnassa +28.. Minä vielä muistan, että eivät ole aina. Se on täällä ukki ja mummo puolella nämä parhaat puolet lapsosista. Kun vanhenet, niin huomaat sinäkin ettei ne niin hirveesti kitise. Kaustisella. Hyvin on väkeä tullut.
Ja Tasavallan Presidentti pitää juhlapuhetta. Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk Kaustisella. Hyvin on väkeä tullut.Jovain Tasawallan Presitentti, oliko siinä soolopuhujana joku J.Tolonen Halkosavottaa, tai nytten tuotu kuivia halkoja liiteriä kohti. Emäntä pieniny ja halkonu yhden peräkärryllisen, hain parikertaa lisää.
Nisukaffeella torilla, kameran ostossa, slammaamassa mökillä ja kellonarujen asennus. Kuuma oli päivä, mutta olkoon.
![]() Liiterin rakentaminen käynnistyi tänään, pohjat on nyt tehty ja huomenna noussee runkokin jo pystyyn
Ensimmäinen työpäivä takana loman jälkeen
.Mitäs se loma olikaan ![]() Lomailtu. Eli purettu vaunusta etupää ja käyty hakemassa pari tuubia massaa ja vähä lautaa.. Huomenna jatkuu
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1271 1272 [1273] 1274 1275 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|