Vököstelty, slammattu ja vököstelty. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1264 1265 [1266] 1267 1268 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vököstelty, slammattu ja vököstelty.
![]() Taas tuolla "töissä". Sade keskeytti hetkeksi, mutta ketään ei haitannu. Kovasti tykkäsi. Sipoonkorpi. 4;87 km 1 h 12 min. Keskinop. 4 kmh. Aivan maksimivauhti rapakuntoiselle. Nuuksiossa tiistaina 4,47 km ja 3,8 kmh keskinopeus. Kunto paranee kohinalla
![]() Kolmen sadan kostean asfalttikilometrin tuottamat liat pesty. Kyllä se siitä taas paskottuu, ei hätää. Kuinka monasti pesit Hymerin reissulla ?
Kuinka monasti pesit Hymerin reissulla ?Seitsemmän vuotta on reissattu yhteensä noin 126 000km ja yhden kerran olen suomessa mutsin pihassa auton pessyt reissun päällä ja kerran ranskassa pesivät on oli lantakuorma purettu tielle. Tuommoisella hinkauksellahan kuluu pinta puhki muutamassa vuodessa ![]() Tuommoisella hinkauksellahan kuluu pinta puhki muutamassa vuodessa Ei ole kulunut kahdeksan kesän jälkeen vielä ja voinet uskoa että on useita kertoja pesty reissuillakin ja kotona sitten joka ikisen reissun jälkeen, sekä päältä että myös pohjastakin.. Alustan kuvatkin on nähtävissä täällä. ![]() Kuinka monasti pesit Hymerin reissulla ? Ohjaamon lasit muistaakseni neljä kertaa. Samalla maskista rumimmat sääsket. Reissussa muutakin tekemistä, vaikka laatuaikaa lasten kanssa. Reissussa muutakin tekemistä, vaikka laatuaikaa lasten kanssa. Voit uskoa että sitä tehdäänkin....poika lapset katos osaavat olla isin kanssa autonpuunauksessa mukana ja ovat sen jo ottaneet omiin harrastuksiinkin... esikoisen polkupyörä kiiltää siinä missä minunkin. Kolmen sadan kostean asfalttikilometrin tuottamat liat pesty. Hmm hmm minulla oli niin päin että 300km vesilentoa pesi auton (raatteentie), ei reissussa kyllä pestä kuin ikkunoita ja niitäkin vain tarveharkintaisesti . ei reissussa kyllä pestä kuin ikkunoita ja niitäkin vain tarveharkintaisesti . No mä nyt olenkin valtavirrasta poikkeava karavaanari...tuo auto on mulle se pääharrastus, ei matkailu. Se matkailu nyt on vaan tällä Adrialla hiukan mukavampaa kuin henkilöautolla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1264 1265 [1266] 1267 1268 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|