rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9914516 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #18960 : 2.07.2014 kello on 18:37 »
Voisi sanoa että kynnetty vastatuulessa ja sateessa 300km (kuusamo-->kemijärvi suunnalla), nyt tankataan auto ja kuljettaja, sitte edetään vielä sen verran kun sattuu huvittamaan. Yllättävän paljon kaasuakin kulunu näin niinkun kesäkeliksi  :) Raatteentie käytiiin katselemassa  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #18961 : 2.07.2014 kello on 18:37 »
Roksis meillä oli eilen takassa valkea
ja viime viikolla tein ruat puuhella
mut kyllä vaan
yleensä kesällä tulee kokkailtua tuos ulkoköökis  :-\

Ihan on ihmeelistä
kun normi kesällä saa jo tähän aikaan syödä
oman maan mansikoita
mutta nyt ovat kyllä toiselta puolen punasia
ja toiselta valkosia
eli raakoja  ::)

no joskos se kesä saapuis tännekkin mäkeen
kohta puoliin  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:57
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #18962 : 2.07.2014 kello on 19:17 »
Töissä toimin vaatturina,jaoin pojille lähes 180 t-paitaa,180 kesätakkia ja 180 kesähousua,tuntu ihan työpäivältä.

Sent from my iPad using Tapatalk

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #18963 : 2.07.2014 kello on 19:24 »
Raatteentie käytiiin katselemassa  Thumb

Kävitkö lätyn paistajan luona.  :D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.11.2016 kello on 12:51
« Vastaus #18964 : 2.07.2014 kello on 21:38 »
Tultu kotiin, kun oltiin pari päivää kattivankkurissa toipumassa koko perheen mahataudista. :(
p*ska reissu, mutta tulipahan tehtyä.

Onneksi pojat selvis helpommalla ja olivat eilen kuitenkin Angry Birds parkissa, että saatiin rouvan kanssa levätä 39 kuumeessa. :/

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #18965 : 3.07.2014 kello on 08:45 »
Tänään ei ole vielä puuhasteltu. Mutta eilen jatkoin slmmaamista ja tänään jatkan vielä, käyn ensin torilla nisukaffeella. Voe tokkiisa, taettaa kohta loppua tuo homma, siis slammaaminen. Helevatta, kun takaraivossa pyörii että pitäisi puuhastella vielä sauna jossa on savusauna/kertalämmitteinen kiuas.  :D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #18966 : 3.07.2014 kello on 09:05 »
Tultu kotiin, kun oltiin pari päivää kattivankkurissa toipumassa koko perheen mahataudista. :(
p*ska reissu, mutta tulipahan tehtyä.

Onneksi pojat selvis helpommalla ja olivat eilen kuitenkin Angry Birds parkissa, että saatiin rouvan kanssa levätä 39 kuumeessa. :/

Toi on ihan pahin painajainen: mahatauti ja kemssa. Mä olen sanonutkin, että jos kunnon oksutauti iskisi, täytyy olla sen verran vararahastoa, että voi ottaa hotellihuoneen, jossa on kiinteä vessa. Ja käydä ostamassa vielä ämpäri. Kivampi tehdä kuolemaa tilavassa vessassa  :laugh:

Neljä mahatautista karavaanarioloissa kuulostaa jo meljein orjalaivan olosuhteilta  :(  :o

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #18967 : 3.07.2014 kello on 09:38 »
Olen valmistautunut nuohoojan tuloon: tyhjensin takasta tuhkat ja irroittelin hesarista sivuja. Aikaväli on 9.30-11.30, eli tässä saa nyt sitten istua korvat hörössä odottamassa ovikellon soittoa. Äääh!
Sen jälkeen, kun yksi hemmo kertoi tarinaa kalasääskestä, joka nappasi niin ison kalan, että hukkui, mä olen huolehtinut, että olen töissä nuohoojan tullessa, mutta nyt Pasilla oli sovittu mittakeikka ja mä vaihdoin vuoroa. Mä en tiedä, mikä mua niin hermostuttaa, kun tänne tulee vieras ihminen?
Sehän osaa hoitaa työnsä, kun mä vaan kerron, että takkoja on kaksi eikä enää öljylämmitystä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.01.2026 kello on 20:26
« Vastaus #18968 : 3.07.2014 kello on 09:53 »
takkoja on kaksi eikä enää öljylämmitystä.
Hienoa, Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:59
  • Kulkija
« Vastaus #18969 : 3.07.2014 kello on 10:05 »
Nuohoojat on yleensä hyviä tyyppejä. Työ kun pakottaa sosiaaliseksi.

Ovat niitä harvoja, jotka tuntevat lähiseudun kaikki ihmiset, siis maalla.

Meillä täytyy vähän huolehtia, että tulee kanssa käymään. Tahtoo lähteä kalaan, jos on hyvät olosuhteet. Ja sitten unohtaa käydä.

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #18970 : 3.07.2014 kello on 11:26 »
Nuohooja saatettu pihalle ja ilmanvaihtosysteemi t takaisin päälle.
Piti ihan miettiä, miksi mä niin hermoilen näitä juttuja. Onkohan siinä jotain sellaista, että kun joku vieras tulee tekemään töitä omaan kotiin, on noloa norkoilla siinä vieressä osallistumatta hommiin?

Jos vaikka kuppi kahvia ja sitten suunnittelemaan, mihin aikaan lähtis ajeleen kohti työpaikkaa. Verkkopankkikurkkau s kyllä kertoi, ettei kauheesti kannattaisi aikansa kuluksi pysähdellä mihinkään alennusmyynteihin tms  :laugh:

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.01.2026 kello on 17:35
« Vastaus #18971 : 3.07.2014 kello on 11:35 »
Sitten ens kerralla ei jännitä niin paljoa.  :D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.04.2021 kello on 08:54
« Vastaus #18972 : 3.07.2014 kello on 11:37 »
Lemmareita vaihettu tuonne viiatin konepellin alle. Josko paremmin pysys nesteet siellä missä pitääki :)

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #18973 : 3.07.2014 kello on 11:43 »
Sitten ens kerralla ei jännitä niin paljoa.  :D

Jospa ensi kerralla talon isäntä hoitaisi asian? Ehkä ei enää silloin asutakaan tässä? Suunnitelmissa olisi vaihto pienempään. Lähemmäs työpaikkoja.

Edellisessä paikassa kävi hullu juttu: nuohooja oli tulossa mun yövuoroviikolla. Oli pakko mennä nukkumaan ja mä varasin vaatteet sängyn viereen, ja nousin ylös siksi aikaa, että nuohooja sai työnsä tehtyä.
Seuraavana aamupäivänä heräsin ovikellon soittoon. Aamutakki päälke ja tukka pystyssä ovelle. Siellä oli se sama nuohooja. Ihan ihmeissäni kysyin, että mitäs nyt? Se oli myös suunnattoman hämmästynyt saamastaan vastaanotosta ja selitti tulevansa nuohoamaan. Sähän kävit täällä eilen? Sit se alkoi katsella pihassa ympärilleen, että niin muuten taisinkin käydä. Oli vähän pyörällä päästään. Niin ja sillä näkyi olevan kaveri kuskina...
Mä en mitään niin inhoa kuin tarpeettomia herätyksiä yöviikolla  >:(
Tää keissi kyllä naurattaa jälkeen päin!  :laugh:

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #18974 : 3.07.2014 kello on 11:49 »
    Käytiin Helsingissä kauppatorilla munkkikahvilla.
    Hyvää oli.