Viittä vaille wenekaupat! huomenna traileri perään ja kohti Simoa...onhan tuota jo etitty 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1231 1232 [1233] 1234 1235 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Viittä vaille wenekaupat! huomenna traileri perään ja kohti Simoa...onhan tuota jo etitty
En tiedä välietappeja, mutta neljän tunnin jälkeen oli 0,7 astetta. Siis ruoat voisi laittaa. No, huomenna. Todennäköisesti ollut jääkaappi kaasulla, mun mittausten mukaan sähköllä aikaa menee tuplasti tuon, mutta harvemmin sitä kiireellä lähdetäänkään joten en ole tuota kaasulla edes kokeillutkaan. Todennäköisesti ollut jääkaappi kaasulla, mun mittausten mukaan sähköllä aikaa menee tuplasti tuon, mutta harvemmin sitä kiireellä lähdetäänkään joten en ole tuota kaasulla edes kokeillutkaan.Mulla on kaasulla aina,kun on tehokkaampi,kuin sähkö ![]() Mulla on kaasulla aina,kun on tehokkaampi,kuin sähkö Meillä autoilijoilla taas jääkaappi lienee kaasulla harvemmin, sähköllä alueella ja akulla ajellessa. ![]() Tuossa päivällä mittasin. Ulkona 30, jääkaappi +5 pakastin -15
Vaunu puittenalla varjossa ja kokopitkä etukatos paikallaan. Jääkaappi katoksen puolella. Mulla on spriimittari mikä roikkuu jääkaapin hyllyssä , sillä katselin. Kaappi sähköllä. Sent from my RM-914_eu_finland_217 using Tapatalk Tuossa päivällä mittasin. Ulkona 30 Kerroppa miten siellä sisällä on lämmintä...ja miten aamulla, miten viileäksi vaunu on jäähtynyt aamulla. Ihan oikeasti, siellähän on lakanat ihossa kiinni tuollaisilla lämpötiloilla, jaksan vaan ihmetellä sitä ilmastoinnin puutetta. ![]() Oho,kuva ja viesti onkin jäänyt bittien taivaaseen,ei näköjään kolmen sanan sääntö koske kaikkia. Laitoin pihasaunan kiukaan paikoilleen ja yritin laittaa kuvaakin siitä muttei se taaskaan onnistunut.
Sent from my iPad using Tapatalk Meillä autoilijoilla taas jääkaappi lienee kaasulla harvemmin, sähköllä alueella ja akulla ajellessa.oikeastaan tämmöisellä paljon matkaavalla matkailu-autoilijalla on kaappi miltei aina kaasulla. Tolpasta tolppaan siirtyvällä leirintä-matkaajalla se on eri asia. Ja takatallin juomakaappikaan ei sähköä tarvitse kylmänä pysymiseen. ![]() Kerroppa miten siellä sisällä on lämmintä...ja miten aamulla, miten viileäksi vaunu on jäähtynyt aamulla.Aamulla oli sisällä 21 päivällä on varmaan enempi. Mutta ei siellä sisällä olla kuin nukkuessa. Kokopitkä etukatos on olohuone. Emmekä aikaamme vaunulla vietä. Rannalla, fillaroimassa, kävelemässä, tutustumassa eri kohteisiin jne. Ei mitään- kotona ainakaan!
Todennäköisesti ollut jääkaappi kaasulla, mun mittausten mukaan sähköllä aikaa menee tuplasti tuon, mutta harvemmin sitä kiireellä lähdetäänkään joten en ole tuota kaasulla edes kokeillutkaan. Eipä ollutkaan kaasulla, vaan ihan ns. tolppasähkössä. En tiedä, mitä vaikuttaa kaapin koko? Tämä kaappi on melko pieni, olisikohan 50 litran luokkaa. Ja tietenkin tyhjä. Tämä kaappi on melko pieni, olisikohan 50 litran luokkaa. Ja tietenkin tyhjä. Ei kai nyt suinkaan 50 - litrainen, uskoisin sen olevan juuri tuollainen saman kokoinen kuin mulla ja 88:lla eli 100 litrainen. Kiduttu duunissa
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1231 1232 [1233] 1234 1235 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|