Tänään mennään laivassa kohti ruotsia.
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1227 1228 [1229] 1230 1231 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tänään mennään laivassa kohti ruotsia.
Valmistauduttu henkisesti huomista koulu haastattelua varten joka on klo 11.30Mille luokalle meinasit päästä ! ![]() Mille luokalle meinasit päästä !Ei tiedä vielä ![]() Ensimmäinen päivä opiskelua takana isolla kirkolla kaksi vielä jäljellä. On näköjään lomat alkanut pyörii täälläkin kun ei ollut ruuhkaa aamulla..
![]() Terve!
Tänään hajettu Volvoon uusi rekisteriote, ja Volkkariin uuet mutterit takapyöriin. Ei meinannu rengasliikkeen poja saada auki, kun oli nurkat pyöristyny ja vähän tiukallakin. Tuli vissiin hiukka ylireakoitua viime syksyisen pyörän irtoomisen jälkeen ![]() Töitä on tehty opiskelijoiden kanssa! Todettu jotta MINUA on KUPATTU
SÄÄSKET PERK... .... ![]() Vaunulla päivä touhutu ja sotkettu butyylin kanssa kera sääskien..
Kulkineen alla on touhuttu koko päivä, nyt on uus takastefa koneella, kytkinpaketti uutta, vaihtuhan tuossa vaihdelaatikkokin toiseen käytettyyn. Huomiselle vielä parit sipistelyt ja uudet öljyt laatikkoon ja kaiken onnistuessa työmatkakuljin seuraavaksi tohtorointiin, onneksi takajarrut on kohtuu pikku juttu, vaikka koko napa on tässä mallissa sama kun jarrulevy.
Sitte jos edessä joku havaitsee ransistoroijjan joka kulkee hieman hitaasti, vaihdellen pykäliä 2-3 ja 3-2, niin se johtuu vaan siittä että huolto onnistu ja kyseinen toimenpide on taas mahdollista Honkalassa syömässä käytiin päivällä ja nyt ollaankin
Vaunulla yllättäen Ei ollu trkoitus tulla mutta tultiin kuitenkin. Käyty töissä ja hyvästelty ukko-kulta viikon työreissulle
Karsittu kotitien puista oksia, kun raapivat jo kulkimen kattoa, sekä kylkiä ja tietysti oli kaikki työturvallisuusasia t huomioitu
karsinta tapahtui traktorin katolla seisten, varusteina Crocsit, shortsit ja moottorisaha ![]() Kuntoutus viikko vaihteeksi. Kaksi päivää takana ja saman verran jäljellä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1227 1228 [1229] 1230 1231 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|