Töitä, ajettu 740km.oliks toi työmatka ja siihe työt päälle vai ajakko töikseen?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1168 1169 [1170] 1171 1172 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Töitä, ajettu 740km.oliks toi työmatka ja siihe työt päälle vai ajakko töikseen? Terveiset Saintes-Maries-de-la-meristä!
Eilen tehtiin pitkä siirtymä Mulhousesta tänne. Noin 700km. 8h 25min. Illalla tää Camping de la Brise tympi kummasti molempia ja tarkoitus oli jatkaa matkaa tänään. Aamulla kasilta paistoi pilvettömältä taivaalta, varjossa jo plus 14 ja elämä alkoi tuntua mukavalta. Päätettiin siis jäädä tähän. Eihän se ole kämppärin vika, kukaan ei odota meitä höyryvän keiton kanssa! Lähiflamingot olivatkin lähteneet jo aamusta "duuniin" ja kolmen kilsan käppäilyn tulos vastavalokuvia muutamasta otuksesta. Illalla varmaan tulevat takaisin? Ellei, niin menen vaaleanpunainen villatakki päällä seisomaan yhdellä jalalla lutakkoon ja Pasi saa kuvata mut!
Haettu kulkimeet suvigummit alle ja katsastettu (myös muutoskatsastettu aikasemman muutoskatsastuksen virheen takia) ja vaihdettu vakuutusyhtiötä
Terveiset Saintes-Maries-de-la-meristä! Hellitä hiukkasen. Naati raahassa, etkös sinä ole lomalla. Vai ohi ajettujen paikkakunta luetteloa laatimassa. ![]() Käyty jo kolmanteen kouluun poikaa ilmoittamassa ensi vuodeksi ja oltiin numero 209.
Ja suomen verottajakin muisti taas lähettää postia eli kohtalaisen haaska päivä ollut !! Maksettu sf-caravan jäsenmaksu taas vuodeksi eteenpäin :-)
verolappunen kans muisti
ja yleveroa oli nipistänyt 100 e ja ei antanut palautetta , kuin 1.50 e jota ei edes makseta tilille eikä muallekkaan ![]() tilattu tubabiiliin kosteusmittausaika saa nähdä onko se sit ihan laho ...jänskättää ![]() kamelia tuurannut kun olen puoli tokmannia raahannut kotiin miten voikin olla ihmisellä (siis minulla ) niin huono muisti ettei muista pikku hiljaa ostella puuttuvia tai kohta puutuvia tuotteita kotiin nyt sai rahdata monen monta pesuaineputellia kaiken laisia paperetei säkittäin kotiin mutta nyt riittää taas piitkäääks aikaa kaikkea jotta huomenissa saan alkaa vaan tekemään kaikkea kivoja ulkohomia heti aamusta alkaen ei tarvii lähteä kotoota minekkään ...i-h-a-n-a-a ![]() Rouvalle haettiin gigantista i laitteita.
Puhelin ja hangattava. Huh huh. sanon minä. ![]()
Töissä iltavuorossa. Orgia selaillen.OOtko päässyt Portaaseen?
^
Ei tässä mihinkään portaisiin jouda ku töitä pitäis tehä Siivosin, siivosin, siivosin. Hyvä minä. Mieluuin oisin tehny klapeja.
Roksis mä just kattelin
illta-auringon laskeutuessa että jopas tänne onkin taas joku tuonut monta säkilistä pölyä ![]() ja ikkunatkin ovat aikas .. pölyset ![]() jotta jos kuitenkin huomenissa siivoilis ja sit jos on energeenii riittäis niin alkais puuhastelemaan ulkosalla vaikka mielummin olisin koko päivän ulkosalla ![]() Ostettu mamman Puntoon uudet suvikummit, Kyllä on kallista lystiä 150€ kierros alle asennettuna
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1168 1169 [1170] 1171 1172 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|