rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9938789 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:41
  • Koiria ja reissaajia
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #17100 : 2.04.2014 kello on 07:09 »
Lasketeltu Pallaksella, odotettu paarikyytiä lumihangessa, otettu ambulanssikyyti Rovaniemelle keskussairaalaan, pistelty sairaalan iltapala, ny makkaan sairaalan sängyssä ja koitan nukkua muutaman tunnin...
Solislunsa katkaissut potilas/oppilas nukkuu tossa toisessa sängyssä  ;)
Paranemisia sinne Rovaniemelle!

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #17101 : 2.04.2014 kello on 10:55 »
Lasketeltu Pallaksella, odotettu paarikyytiä lumihangessa, otettu ambulanssikyyti Rovaniemelle keskussairaalaan, pistelty sairaalan iltapala, ny makkaan sairaalan sängyssä ja koitan nukkua muutaman tunnin...

Voi ei! Tsemppiä!

Oma päivä on alkanut myös päin mäntyä. Tää iskias tekee edelleen/taas kiusaa.
Koko aamun olen arponut, että yritänkö buranan voimalla selvitä, mutta eilisillasta tiedän, että työnteko on ihan tuskaa.
Työterveyteen varattu aika. Jotenkin ottaa päähän mennä sinne, kun tiedän, että tää tuuraajalääkäri koputtaa mun jalkoja vasaralla ja suhtautuu muhun kuin lintsariin.  :(
Työkaveri, jolle soitin, etten tod.näk. tuu töihin tänään, oli niin suloinen puhelimessa, että mun pääsi itku. Pehmeneekö mun pääkin tässä? Musta on pelkkää riesaa, kun eivät voi luottaa, olenko milloin työkunnossa  :-[

Päivään mahtuu toki iloisiakin asioita: kevään ensimmäinen rautiainen oli pihassa, kun noustiin kahville!  :) Aurinko paistaa! Lomaan on vajaat kolme viikkoa!  :)
Asiat on muuten ihan mallillaan ja olen tyytyväinen elämääni, mutta tuo iskias himmentää!

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #17102 : 2.04.2014 kello on 11:20 »

voi kauhistus
olittekos te kolarissa keskenänne siellä
toipumisia ja nopeita sinne teille molemmille Thumb

nyt alergeeni kokeisiin Tyksiin
mitähän sieltäkin taas löytyy  :o

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
« Vastaus #17103 : 2.04.2014 kello on 11:36 »
voi kauhistus
olittekos te kolarissa keskenänne siellä
toipumisia ja nopeita sinne teille molemmille

Minä oon kunnossa. Oppilas tässä vaan teki nykäsenmatit ja otti aikamoisen ilmalennon..

Onneks oli kypärä päässä ja kaveri heti paikalla auttamassa. Satuin siihen sit sattumalta paikalle

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:50
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #17104 : 2.04.2014 kello on 13:04 »
Vein juuri matka-auton huoltoon ja katsastukseen.Latur ikin pitäis vaihtaa.Onpahan sitten valmiina kun liikenteeseenotto aika koittaa.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #17105 : 2.04.2014 kello on 13:21 »
Filettejä!

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:16
  • viva la France
« Vastaus #17106 : 2.04.2014 kello on 14:12 »
Uutisia katselen ja on juttua nuorten juomisesta kortrijk/issä pääsiäisen aikaan.
Eli ovat joutuneet laittamaan ranneke systeemin nuorille jota ilman ei saa ravintolassa
mitää juomista. + 16 saa olutta viisi ottaa, yksi on aina belgian pint eli 2,5 dl ja sen jälkeen rannekkeessa on viisi leimaa ja raja täysi. yli +18 ja alle 22 saa taas eri värisen ja voi ottaa viisi olutta tai drinkkiä. Ja raja täysi siltä päivää.
Ja tämä aikaisempien vuosien " coma zuipen " humalahaukuisen juomisen takia.
Että osaa ne muutkin kuin suomi nuoren.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:16
  • viva la France
« Vastaus #17107 : 2.04.2014 kello on 16:24 »
Mutta on tässä jotain saatu aikaankin myönteistä verrattuna tuohon nuorison rajojen hakuun.
Eli siivottu matkamökin takatalli ja pakkailtu irlannnin reissua varten.
Jäi kolo vielä paattia varten. Pääsee sitten hain pyyntiin kun on venho mukana.
Ja kait sitä joistain joista voi koittaa punalihastakin.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #17108 : 2.04.2014 kello on 16:28 »
Uutisia katselen ja on juttua nuorten juomisesta kortrijk/issä pääsiäisen aikaan.
Eli ovat joutuneet laittamaan ranneke systeemin nuorille jota ilman ei saa ravintolassa
mitää juomista. + 16 saa olutta viisi ottaa, yksi on aina belgian pint eli 2,5 dl ja sen jälkeen rannekkeessa on viisi leimaa ja raja täysi. yli +18 ja alle 22 saa taas eri värisen ja voi ottaa viisi olutta tai drinkkiä. Ja raja täysi siltä päivää.
Ja tämä aikaisempien vuosien " coma zuipen " humalahaukuisen juomisen takia.
Että osaa ne muutkin kuin suomi nuoren.

siinä olis mallia tännekkin päin
maailman kamaraa  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #17109 : 2.04.2014 kello on 16:45 »
Töitä :D Tullut työ hullu,kun joka päivä töissä ;)

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #17110 : 2.04.2014 kello on 17:00 »
Päivän itsesäälikohtaus on ohi ja nyt on leppoisaa lojua pehmeällä matolla jalat sohvalla!  :)
Loppuviikkoa saikkua. Ekaa kertaa työterveyslääkäri tuntui ottavan mut vakavasti.  Thumb
Pomo oli ymmärtäväinen; ainakin edessä päin!  Thumb

Treffattiin Pasin kanssa Ikeassa. En ole koskaan ennen maistanut niiden kuuluisia lihapullia. Olinkohan viimeinen suomalainen?
Kummallisen pitkä matka sieltä ravintolasta on ulos.... taktisesti sijoitettu kaikkea kivaa matkan varrelle.  :laugh:
Ostin ohutta liukuesteverkkoa Tessun kaappeihin. Ja kevyitä, ilmavia säilytyspusseja, joista verkon läpi näkee sisällön. Niihin on kiva pakata alusvaatteet ja sukat omiin pusseihinsa, ettei kaikki ole sikin sokin as.auton yläkaapeissa. Eikä Ikeasta koskaan pääse ulos ostamatta niitä isoja sinisiä kasseja!  Thumb

Nyt saa sitten vaan olla. Kyllä mä toivon lähipäiville sellaista inspiraatiota ja tervekonttista hetkeä, että saisin Tessun kaapit ja tasot pestyä. Sitten voisi alkaa viedä kamoja sinne; nythän kaikki lojuu kodikkaasti sikinsokin täällä kotona!

Perjantaille varattu kiropraktikko. Fysioterapeutista ei sitten ollut pidempikestoista apua, eli kokeilen seuraavaa vaihtoehtoa!

Mahtui iltapäivään karmaiseva kauhunhetkikin: Pasi tuli myös kotiin hoitamaan työhommia. Se alkoi kysellä, missä on sen viime vuonna  :o ottamat liukuovikaapistojen kuvat. Ne oli otettu mun järkkärillä ja olin ihan varma, että olen alustanut kortin ja hävittänyt ne, jos ovat olleet mun muistikortilla. Puuuh, löytyihän ne onneksi koneelta!  Thumb Olin jo varma, että joudun huomisen saikkupäivän käyttämään kaappien kuvaamiseen!  ;D

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #17111 : 2.04.2014 kello on 17:23 »
    Tyrävaaran mutkat suoriksi, muutoin paljas asfaltti mutta yksi mutka ja puita varjostamassa, ei auttanut lanauskaan...

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17112 : 2.04.2014 kello on 17:24 »
    ^ Auts! Ei kai tullut henkilövahinkoja?  :(

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #17113 : 2.04.2014 kello on 17:26 »
    Henkisiä...ei onneksi ollut oma toyota

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17114 : 2.04.2014 kello on 17:30 »
    Henkisiä...ei onneksi ollut oma toyota

Sinäkö ajoit?
    Kyllä noi kuvat aina pysäyttää miettimään.  :o
    Täällä meillä etelässä on tänään ripustettu kesänopeusrajoituks et moottoritien varteen.