Mä lopetin Pirkan juonnin kokonaan.
Omenamehuun siirryin.
Omenamehuun siirryin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1138 1139 [1140] 1141 1142 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mä lopetin Pirkan juonnin kokonaan.
Omenamehuun siirryin. Mä lopetin Pirkan juonnin kokonaan.Joo se pirkka onkin,niin pahaa,siirry koffiin ![]() Taisivat napata Sipun mukaansa, kun ei ole kuulunut mitään no juu ei ehtinyt kun piti pojille huttua keittää ja neuvoa heitit tuonne harjotus radalle missä on tänään muukin armeejankalusto reenannut ja sit piti viel hakea karosiinia kun sekin oli pojilta loppu ![]() mutta tuolla mäen takana on sellanen ukkeli jolla on pien lentokone sain sieltä sitten lainaa muutaman kanisterin jotaka pojat lupas palauttaa sinne takasin ,kunhan saavat kopterinsa (siis sen yhden) , joka tähän pihaan lakeutui niin tankattua ![]() No hyvä, että joukot on liikekannalla. Vielä kun ehtisivät siirtyä tuonne idän suuntaan
![]() no juu ei ehtinyt Ai niin tänään oli se aprillipäivä ![]() Istuttu tietokoneen ääressä töissä koko päivä,jos sitä nyt voi työnteoksi sanoa Mullakin on tapana istua suurempi osa päivistä, mutta koneella joutuu tekemään myös hommia, jotka usein hipovat osaamisen rajoja. Vaihtaisin ruumiilliseen työhön ihan mielelläni, jos sellaisesta, mitä osaa, saisi suunnilleen saman palkan. Muistan yhden orgilaisen kertoneen, että tällaisen vaihdon kanssa teki, ja oli hyvin tyytyväinen. Harrastukset tuppaa sitten menemään sinne ruumiilliselle puolelle. No tänään pesin auton ja terassin matot höyrypesurilla. Oisit jynssänny käsin niin ois tullu ruumiillista liikuntaa samalla. ^^
Sai siinä hinkata pesurillakin ihan tarpeeksi. Viksut käyttää apuvälineitä ikävissä hommissa. Käyty Turussa hakemassa Volleen leima. Taas saa päristellä yli vuoden rauhassa.
hyvä niin! Ajettu traktorikäyttöinen halkaisukone ja tietty rakvaattori tontille ja huomenna vielä klapikone niin saa tehtaan käyntiin,-ei paljoa kiinnostais mut ne koivuklapit ens talvena taas kiinnostaa jotenka pakkopulla.... Jotkut tykkää noista klapihommeleist mut mulle aivan myrkkyä.Meillä on jo toisella tontilla hirvee propsikasa tehtynä ja nyt vielä mun tontille tollainen 8 kiintoo...yäk! t migelLasketeltu Pallaksella, odotettu paarikyytiä lumihangessa, otettu ambulanssikyyti Rovaniemelle keskussairaalaan, pistelty sairaalan iltapala, ny makkaan sairaalan sängyssä ja koitan nukkua muutaman tunnin...
Solislunsa katkaissut potilas/oppilas nukkuu tossa toisessa sängyssä ![]() Juu kyllähän siinä melkoiset energiat oli kohdanneet,puolet moottorista puuttuu ja vetopyörästöt yms.
Sisävalot irronneet ja roikkuvat johtojen varassa,runko antanut sen verran periksi että takaikkunat saa nostamalla pois. Emännällä vieläkin turvavyö tatuointi vaikka mällistä jo muutama viikko onkin, 2v tyttärellä ei onneksi muuta kuin jonkinlaista traumaa,toivotaan että menee ohi nopeaan. Osumiskulma sattui onnekkaasti ja citikka heitti voltin tiellä ja vastaantulija samoiten päätyen metsikköön eli törmäys energiat jakautuivat hyvin,molemmilla oli kuitenkin se 70-80. Tuossa oli vielä rekka linkussa melkein auton ympärillä eli muutama sekunti niin osapuoli olisi vaihtunut ja tulos olisi ollut karmea. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1138 1139 [1140] 1141 1142 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|