Eilen poikani ja klapikone teki polttopuita. Otsikko oli kyllä "mitäs tänään tehty". Täytyisikö perustaa uusi "mitäs eilen tehty"Liukuva käsite !!![]()
![]()
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1094 1095 [1096] 1097 1098 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eilen poikani ja klapikone teki polttopuita. Otsikko oli kyllä "mitäs tänään tehty". Täytyisikö perustaa uusi "mitäs eilen tehty"Liukuva käsite !! Eilen poikani ja klapikone teki polttopuita. Otsikko oli kyllä "mitäs tänään tehty". Täytyisikö perustaa uusi "mitäs eilen tehty" Nyt jäi kertomatta mitä itse tuli tehtyä. Helppo arvata, että on oltu piällysmiehenä ![]() Tämä päiväkin on kohta eilinen. ![]()
Nyt jäi kertomatta mitä itse tuli tehtyä. Helppo arvata, että on oltu piällysmiehenä Todellakin olen joutunut siirtyy osin sivusta seuraajaksi. Haluja olisi mutta lopputulos on sitten kärsimystä tähänkin alkaa tottuu, että kun on jouten niin on parempi olla, ei toki aina henkisesti. Kevät on tulossa ja silloin on kaikin puolin valoisampaa
Todellakin olen joutunut siirtyy osin sivusta seuraajaksi. Haluja olisi mutta lopputulos on sitten kärsimystäEikös Palsioja houkuta ?
Eikös Palsioja houkuta ? Kyllä Kutturan seutu on mielessä voimakkaasti ![]() Poltettu kaksi cd:tä kesän rientoihin jotta,saa häirittyä porukkaa kesällä alueilla tosi hyvällä musiikilla
Ja hiljaisuuden laskeuduttua ![]() Ajettu suomi-Hollanti mestaruus kisat jääkartingissa pyhätunturilla. Onneksi maine säilyi the Flying Finn
Sent from my RM-937_eu_finland_202 using AjTapatalk Pari läppäriä myyty ja yks telkkari.
![]() Kesätassut asennettu Volleen..Vielä sisätilojen imurointi ja pyyhkiminen.....täs tä se kesäkausi alkaa!
siivottu ja siivottu. Jokos se kielto päättyi niiltä piikki pyöriltä, vai otikko vähän ennakkoa?
Loppuu tämän kuun loppuun,elikkäs huomenna.
Käyty Motonetissa, äijäkaupassa, kaikkee kliffaa krääsää kuolaamassa.
Huono oli saalis. Kumimatto, teippirulla, pumpattava parpara, eli käsin pumpattava/paineistettava parin litran käsiruisku ja haaroitus 12V ulosotolle.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1094 1095 [1096] 1097 1098 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|