Huomenna messukeskukseen, Kisakallioon, mökille yöksi ja taas Kisakallioon, kotiin takanupit, töihin, jne...
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1039 1040 [1041] 1042 1043 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Huomenna messukeskukseen, Kisakallioon, mökille yöksi ja taas Kisakallioon, kotiin takanupit, töihin, jne... Ja kohta täälläkin... hm.. takanupeille ![]() Siis hyvin lähellä rikollista toimintaa. ![]()
Uuniin tulet sytytetty ja tietenkin väärin koska sytytin puitten alapuolelta. Täällä toinen "suurrikollinen". Vaan kun tuo uuni lämmittää niin mukavasti. Puistakaan ei ole maksettu muuta kuin oma työ, niin saa alennettua lämpölaskua. Pantiinha kökkä hommakin verolle ,niin pitäähän riukujen keräystä verottaa.
Verottajan pitäs päästä käsiksi tuohon puu hommaan ,kun me perkataan nuita risukoita polttopuiksi Ssshhhh. Ole hiljaa. Kyllä noita veroja menee ihan tarpeeksi ilman tuollaista(kin) veroa. Ainakin eläkeläisellä. Ssshhhh. Ole hiljaa. Kyllä noita veroja menee ihan tarpeeksi ilman tuollaista(kin) veroa. Ainakin eläkeläisellä. Niinpä,selkä vain uuninkylykeen ![]()
![]() Ja jos ollaan oikein 'laihialaista' sakkia, niin ainakin nuukien ja lainkiivailijoiden kannattaa polttaa pikimmiten kaapiston kätköissä olevat kynttilänsä sangen nopsaan. Koska tämän aamun lehtitietojen valaisemana, nyt meille poloisille voi näet käydä niin, että niidenkin poltto kielletään tykkänään. ![]() Voisko tytärpuoli muuttaa takaisin kotiin? Pasi lähti myymään kaappeja. Iskiaksen suhteen hyvä päivä. Mä en keksi yhtään tekosyytä jättää siivousta tälläkin kertaa väliin. Pahus! Joku vois kysyä, että miksi mä en pyydä Pasia kaveriksi tähän siivoukseen. Se kun hoitaa ruoat 99% niin kai tää on sitten mun osuus yhteisestä hyvästä. Huoks! Ainakin mä tarviin lisää kahvia. Voin samalla miettiä, kuka on levittänyt kaikenlaista ryjää ympäri taloa. ![]() Iltapäivälle syömää Turkkusse http://goldengrill.fi/ Pulled porg hamppari kera maalaispottujen ..nammmmmmmmm.. Ja sit mennäänki ei niin kivaan paikkaan..Tyksiin kattoo anoppia Anopin kattominen jees, mut se et hää on Tyksis ei niin jees..me lähetään syömään best caravaaniliikkeesee n Lietoon makkaraaMä oon siin kaupas parikertta käyny ja enää en mene...jos ei ihan pakottava tarve ole..vaikka tossa n. 10min matkan päässä se onki.. pitäköö tunkkinsa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1039 1040 [1041] 1042 1043 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|