Kun täyttää 70:tä,tulee Trafilta käsky lekuriin !
elikäs B-kortilla sitten vasta 70 v.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kun täyttää 70:tä,tulee Trafilta käsky lekuriin ! elikäs B-kortilla sitten vasta 70 v. ![]() elikäs B-kortilla sitten vasta 70 v. http://www.trafi.fi/autoilu/ajokortit/milloin_ajokortti_uusitaan http://www.trafi.fi/autoilu/ajokortit/milloin_ajokortti_uusitaan jeps jeps asia tul selväks tattista vaa ja sit viel toine asia mä iha ite syty to hella kaiken mailman kissanruoka paflooral,riisipaketi paflooral sit viel sanomalehte ja tuohissi puit kyl se vaa ny ni kaunist pala et iha mä ny mut sanosi sil kyl et joses sä ny al palama ni mä otan sult kaik kive ja heitä mäkke palel siel si no sii se ny pala koval prätinäl ![]() Kärvistelty ulukona muka töissä
![]() Petattu matkamökin takasänky, kannettu vaatteet kyytiin, jääkaapi ja kylmäboksi täytetty eli nyt sitten poltellaan jäitä kunnes vaimo kulta saapuu töistä ( Paikallista aikaa noin Klo: 19:00). Sitten lähdetään tämmöiselle Aaa matkalle kahdestaan.
Petattu matkamökin takasänky, kannettu vaatteet kyytiin, jääkaapi ja kylmäboksi täytetty eli nyt sitten poltellaan jäitä kunnes vaimo kulta saapuu töistä ( Paikallista aikaa noin Klo: 19:00). Sitten lähdetään tämmöiselle Aaa matkalle kahdestaan.Kyllä kelepaa... Auto pesty ja vaihdettu kaksi kaasupulloa vaunuun,kyllä oli taas pullon korkit jäässä onneksi oli sopivat siirtoleuka pihdit,muuten ois homma jäänyt kesään
![]() Terve!1000 Saatu päätökseen ensimmäinen jakso kuntoutuksesta, vielä olisi kolme jaksoa jäljellä myöhemmin. Näin äkkiseltään tuntuu, että ei tuosta haittaan ollut.
Saatu ikkunalistoitukset päätökseen ja huomenna asennetaan keittiön kaapit ja se on homma josta todella tykkään.
![]() Saatu päätökseen ensimmäinen jakso kuntoutuksesta, vielä olisi kolme jaksoa jäljellä myöhemmin. Näin äkkiseltään tuntuu, että ei tuosta haittaan ollut. ![]() Kärvistelty ulukona muka töissä Käyty työmaalla muka töissä ![]() Tosiasiassa olin siellä kevennetyn päivän tekemättä juuri mitään. Saatiin jo eilen kaikki tuotteet valmiiksi. Ollut rankka joulunalus ja sitten nää lyhyet viikot; pitkästä aikaa pääsee helpommalla. Koitin olla oikein varovainen, etten nosta kahvimukia painavampia esineitä, että saisin kerrankin aloittaa viikonlopun terveenä. Pasi menee huomenna myymään kaappeja ja mun olis tarkoitus yrittää jotain siivouksen tapaista pitkästä aikaa ![]() Iltapäiväruuhkassa annoin kehä ykkösellä tietä tukkirekalle, joka oli myös suuntaamassa Lahden motarille. Yleensä kellään ei lapa nouse, mutta tää avas oikein ikkunan ja morjesti. Tuli hyvä mieli! ![]() Kauppareissu. Sitten kotiin. Fennialta oli tullut keskeytysvakuutukse sta korvauspäätös, kun Iskelmäfestareiden syöksyvirtauksen takia Tessu on käynyt erilaisissa hoidoissa pitkin kesää. Olivat laskeneet (tai saaneet tiedon Hki Caravanilta) että 18 päivää. Tutkin blogia ja muistivihkoa ja kirjoituksiani pönttöfoorumille ja sain tulokseksi melkein 30 päivää. Ääh! Pasi oli vähän sitä mieltä, että antaa olla! Nyt lekottelua sohvalla. Kunhan Pasi ehtii kotiin, aletaan suunnitella illan ruokaa. Päivä onkin mennyt kahvilla ja pienellä korvapuustilla, kun en ole saanut aikaiseksi syödä.
Mulla sattuu seuraava jakso maalis-huhtikuun vaihteeseen. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|