rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9765251 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #15525 : 15.01.2014 kello on 12:39 »
Tänään olen istunut surffaamassa netissä ja odottanut puhelinsoittoa!  ???
Auto on korjaamolla. Vietiin se sinne jo eilen illalla. Jos vaikka saisivat kuskin oven lukon korjattua niin, että se menisi kiinni pakkasellakin.
Kyllä puuduttaa ja alkaa jo hiukan hermostuttaakin, mutta tiedän, että homma EI NOPEUDU, jos mä alan hermostuksissani soitella sinne. Mun vaan pitäis ehtiä töihin kahteen. Junalla pääsee, kun vaihtaa Pasilassa. Ja ensin könkkää pakkasessa tuohon kilometrin päähän.  :(

Eli tässä sitä kökötetään valmiina soittamaan taksi heti kun autokorjaamolta tulee tieto, että auto on kunnossa. Huoks!

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2020 kello on 12:17
« Vastaus #15526 : 15.01.2014 kello on 12:43 »
Jep. Olin lapissa kullanhuuhdonnassa viime kesänä kun varjossa oli parhaimmillaan +30 astetta.
Kylmimpinä päivinä vain +5 celciusta.
Kulta löytyy jokapaikaista. Tansseista ja maasta .  :D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
« Vastaus #15527 : 15.01.2014 kello on 12:46 »
mul oli sama juttu tos auton oven lukossa,ei pysynyt ovi kiinni pakkasilla,puhdistin lukkohärpäkkeen kunnolla ja laitoin aseöljyä ni nyt toimii ku junan vessa  :)

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #15528 : 15.01.2014 kello on 12:53 »
mul oli sama juttu tos auton oven lukossa,ei pysynyt ovi kiinni pakkasilla,puhdistin lukkohärpäkkeen kunnolla ja laitoin aseöljyä ni nyt toimii ku junan vessa  :)

Mä yritin ensiapua aseöljyllä. Ei apua.
Perjantaina tuolla korjaamolla räpläsivät lukkoa ja suihkuttivat paria erilaista mönjää sinne. Ei apua.
Eilen ajelinkin pari kilsaa pitäen ovea kädellä...  onneksi on automaattivaihteet. Olen siis kömpinyt apukuskin puolelta sisään, mutta kun olin eilen ajanut puoli tuntia ja auto oli lämmin, tulin omasta ovesta ulos. Kauppareissun aikana se ehti taas jäätyä!

Tänään oli tarkoitus purkaa ovea sisäpuolelta, että pääsevät käsiksi sinne jonnekin, mistä mä en tarkemmin ymmärrä. Mä haluan vaan päästä ajamaan....

Mokoma kesäauto!  >:D

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #15529 : 15.01.2014 kello on 13:01 »
Kyllä huomattii, riittävästi. Ettet vaan ois sammunu.  :o
Ei sitä alkomahoolia,niin oteta,että sammutaan ;) :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #15530 : 15.01.2014 kello on 13:21 »
Ei sitä alkomahoolia,niin oteta,että sammutaan ;) :D

Josaakin tapauksissa tuohon voisi kommentoida; Valitettavasti. Ympäristöteko se on siinä tapauksessa.

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #15531 : 15.01.2014 kello on 13:37 »
Soitin puoli tuntia sitten korjaamoon. Toimistossa eivät tienneet, mikä on tilanne. Lupasi soittaa heti takaisin. Jep!  :(

Töihin jo soittelin, että myöhästyn. Toivottavasti joku hellävaroen ohjaa harjoittelijan aloittelemaan hommia. Mua ei kauheesti nyt innostais lähteä iskias-vaivaisena pakkaseen taapertamaan junalle.
Ja mä tarvisin auton ehdottomasti huomenna heti aamusta, kun mulla on fysioterapia.

Olishan tuossa tuo Tessu toimettomana pihalla. Mutta mä en uskalla lähteä käsivaihteisella, jättikokoisella autolla. Varsinkaan nyt, kun kytkinjalan puoli kipeänä.
Ottaa aika rankasti päähän!  >:(

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #15532 : 15.01.2014 kello on 13:52 »
Soitin puoli tuntia sitten korjaamoon. Toimistossa eivät tienneet, mikä on tilanne. Lupasi soittaa heti takaisin. Jep!  :(

Töihin jo soittelin, että myöhästyn. Toivottavasti joku hellävaroen ohjaa harjoittelijan aloittelemaan hommia. Mua ei kauheesti nyt innostais lähteä iskias-vaivaisena pakkaseen taapertamaan junalle.
Ja mä tarvisin auton ehdottomasti huomenna heti aamusta, kun mulla on fysioterapia.

Olishan tuossa tuo Tessu toimettomana pihalla. Mutta mä en uskalla lähteä käsivaihteisella, jättikokoisella autolla. Varsinkaan nyt, kun kytkinjalan puoli kipeänä.
Ottaa aika rankasti päähän!  >:(
Taxi alle vaan ;)

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #15533 : 15.01.2014 kello on 14:03 »
Taxi alle vaan ;)

Ei näillä palkoilla viitsi ajella 45km/suunta taksilla. Ja tuohon kilometrin pätkään asemalle ei kehtaa taksia ottaa, vaikka käveleminen onkin tuskaista.  >:(

Nyt soittelin uudestaan ja homma on kuulemma ihan alkutekijöissään.  >:(
Voikun olisivat etukäteen osanneet kertoa, että siihen menee koko päivä. Aamupäivä sitä on ilmeisesti vaan sulateltu. Ja mä ajattelin, että tuosta tulis vakihoitopaikka autolle. Hah!

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #15534 : 15.01.2014 kello on 14:07 »
Mietitty millä sais kaasupullo kotelon auki,kenties kuumailma puhallin,ei kiitos sit vinoilua ;) :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:02
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #15535 : 15.01.2014 kello on 14:10 »
Mietitty millä sais kaasupullo kotelon auki,kenties kuumailma puhallin, :D

Odota kesää!!

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #15536 : 15.01.2014 kello on 14:14 »
Odota kesää!!
Heh,heh ;) Pitäs päästä reissuun nyt talvella ;) :D

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #15537 : 15.01.2014 kello on 14:23 »
    Lämmitä sitä avainta, niin ei tarvi sähköjohtojen kanssa pelata. Ei sitä avainta tarvi hehkuvan punaiseksi lämmittää, että sulaa sinne pesään, vaikka niin Iltalehdessä pelottelevatkin  :D
    Ainakin omat suksiboksin avaimet toimineet moitteetta, lukuisista lämmittelyistä riippumatta.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:25.04.2024 kello on 15:31
    • Helsinki Kallio
    « Vastaus #15538 : 15.01.2014 kello on 14:25 »

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #15539 : 15.01.2014 kello on 14:34 »
    Lämmitä sitä avainta, niin ei tarvi sähköjohtojen kanssa pelata. Ei sitä avainta tarvi hehkuvan punaiseksi lämmittää, että sulaa sinne pesään, vaikka niin Iltalehdessä pelottelevatkin  :D
    Ainakin omat suksiboksin avaimet toimineet moitteetta, lukuisista lämmittelyistä riippumatta.
    Luukku ei lukossa vaan yläreuna jäässä ;)