Millainen se uusi mopo on?
Laitan lähiaikoina kuvan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1030 1031 [1032] 1033 1034 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Millainen se uusi mopo on? Laitan lähiaikoina kuvan. Arvasit pari kilsaa vikaan. Mä olen töissä Pitäjänmäessä!Ken käytetyn Vollen ostaa niin pitää varautua samaan.. ![]() Komiat on. Tuota ammattiosaamista ei tietokoneet pysty syrjäyttään
No ei tänään, mutta viimeviikolla sai tytär valmiiksi omat kaksiJoo ei tänään vaan edellisessä elämässä jokunen sata noita tuli kannettua ihmisten talouksiin. Loistavaa kun niistä edelleen pidetään hyvää huolta, mikäli kyseessä on uudelleen verhoilu, niinkuin luulisin. ![]() No ei tänään, mutta viimeviikolla sai tytär valmiiksi omat kaksiVaan nuita kelpaa esitellä,kyllä on siistiä työtä. No ei tänään, mutta viimeviikolla sai tytär valmiiksi omat kaksi siinä ei ole omena kauvas puust tippunut todella hienoa työtä osaa tytärkin tehdä jotta ei ole oppi ojaan mennyt Ylläpidolle: eiköhän olis aika tälläkin foorumilla siirtyä siihen käytäntöön että ei aina tarvii lainata edellistä tekstiä jos siihen vastaa heti,tietty jos teksti on edellisellä sivulla niin on hyvä lainata et tietää mihin vastaa,mun mielipide ja näin toimitaan monilla foorumeilla et ketjut ei tuu turhan pitkiksi
Hyvä huomio, mutta tämän voisi itsekukin käyttäjä tiedostaa. Poisteltu edellisistä lainauksista kuvat, jotka löytyvät ylempää jo kertaalleen. Pidetään foorumi helppolukuisena. - Alan
Ylläpidolle: eiköhän olis aika tälläkin foorumilla siirtyä siihen käytäntöön että ei aina tarvii lainata edellistä tekstiä jos siihen vastaa heti,tietty jos teksti on edellisellä sivulla niin on hyvä lainata et tietää mihin vastaa,mun mielipide ja näin toimitaan monilla foorumeilla et ketjut ei tuu turhan pitkiksi Tai lainaaja itse voisi poistaa joutavat tekstit ja kuvat. Jättää vain sen, mihin vastaa!
Tai lainaaja itse voisi poistaa joutavat tekstit ja kuvat. Jättää vain sen, mihin vastaa! Todennut olevansa talviunilla..prkle ku saa mistään mitään iloa/otetta/tms
Todennut olevansa talviunilla..prkle ku saa mistään mitään iloa/otetta/tmsTuttuja tuntemuksia
Olen pitänyt tulta uunissa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1030 1031 [1032] 1033 1034 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|