Kävin hakemassa/ostamassa eräällä matkalla särkemäni peruutuspeilin "takapuolen". 45€. Tosin ehkä säästin reilun 700€. Myyjä kertoi, että kaikki kauppiaat eivät suostu hankkimaan vain tuota, vaan pitää ostaa koko peili.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1025 1026 [1027] 1028 1029 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin hakemassa/ostamassa eräällä matkalla särkemäni peruutuspeilin "takapuolen". 45€. Tosin ehkä säästin reilun 700€. Myyjä kertoi, että kaikki kauppiaat eivät suostu hankkimaan vain tuota, vaan pitää ostaa koko peili.
Kävin hakemassa/ostamassa eräällä matkalla särkemäni peruutuspeilin "takapuolen". 45€. Säästin reilun 700€, kun myyjä sanoi, että kaikki kauppiaat eivät suostu hankkimaan vain sitä, vaan koko peilin kerralla. kaveri soitteli että osti pakun ruottista ja nyt hajos sivupeili kuskin puolelta kun joku törpö ajoi niin liki keskellä tietä että peili otti kiinni ja pakonhaan se moko läksi mutta muidu kertoi että kyseli peiliä erillisistä liikkeistä joissa pyydettii ihan ällyttömiä hintoja kun on ulkomailta ostettu paku ![]() soitti sitten keminmaahan jossa hävittämön kaverit myivät 30 e eikä valittaneet että on ruottin tuontantoa vaan kun oli just sipiva peili heillä siellä varastossa niin kaupat syntyi toki siihen tuli rahtimaksut joiden hintaa en kysellyt mutta siltikin hämmästyttää tuollanen asenne täällä päin ![]() mitä välii sillä on mistä auton hankii jos kerran varaosat toimii en tajua ![]() Otettu rouvan vaatima uusi keraamisella tasolla
varustettu sähköhella käyttöön. Kerkesi olemaan kolme viikkoa sisällä odottamassa sähkömiestä. Itse en uskaltanut kytkeä, kun oli niin erilainen johtohässäkkä edelliseen verrattuna. Ehjä toimiva hella piti vaihtaa uuteen. Otettu rouvan vaatima uusi keraamisella tasolla onko iduktioliesi ? on todella hyvä itse olen ollut todella tyytyväinen ja vanha pääsi tuonne kesäkeittiöön mutta on vielä ilman virtaa ja taitaa jäädäkkin kun on kaasu siellä käytössä ![]() Pidetty vapaapäivää kun tuo kumppani edelleen kesälomalla. Ai niinku mitä vapaa? Siivottiin koko talo- ihan hapoilla
![]() Mutta ensin kulttuurimatkailua- Taivalkosken Jalavan pirtissä kotitekoisia munkkeja ja kahvit. Oli siellä myös nostalgisia limsapulloja ja piparminttupastille ja ym. Illalla vähäsen lumitöitä, lauha keli jatkuu. Vaimo käski siivota,joten sitä on tehty ja tehdään edelleen. Vessojen pesu ja pölyt pyyhkimättä vielä.
Sent from my iPad using Tapatalk Nukuin pommiin..prkle. Hyvä kun nuorelle tytölle uni maittaa! ![]()
Terve! Herätty väsyneenä tutkimaan, mihin Järvenpäässä veisi auton hoitoon. Pakkasia luvassa ja sille oikuttelevalle kuskin ovelle on pakko tehdä jotain, että sen saa kiinni. Ensi viikolla pitää ilmoittautua töissä klo 5.30 eli siinä ei oikein ole aikaa käyttää autoa lämpimäksi
![]() Kyllä olikin vaikeaa valita kaikista pajoista. No, samanlainen mä olen pizzalistojen kanssa ![]() Perjantaina klo 8 (Huoks!) sain ajan. Tietää lyhyttä yötä, kun olen kotona vasta just ennen 23. No, tuo on nyt hoidossa ja itselle on varattu fysioterapeutti huomiselle. Eilinen ortopedi oli lohdullinen: kyllä sut kuntoon saadaan, mutta siinä menee vuosi. Täh??? Oma tavoite on olla kunnossa pääsiäisenä. Hellästi rakastava aviomieheni jo maalaili visioita, miten mä makaan Euroopan reissulla Tessun vuodeosastolla rampana ja hän ottaa rantabaarissa istuessaan kuvia, että on se Adrianmeri edelleen ihanan turkoosi. Kiitti! Mulla on ainakin tsempit kohdillaan alkavaa kuntoutusta ajatellen Olisihan tuo kirjoittanut kuukauden saijun, että saisin kuntoutuksen hyvin alulle, mutta kun terveitäkin päiviä on, ja vaikkei sota yhtä naista kaipaa, niin kyllä mä koen, että mua tarvitaan työpaikalla. Täytyy koittaa järjestellä vuoroja ja hommia niin, että kestäisin mahdollisimman vähillä saikuilla! Kestolotot uusittu. Jospa kohta ei tarttis lähtee ollenkaan töihin? ![]() Niin ja sitten aloin soitella työpaikalle, että koskas se laatupassi-koulutus onkaan. Ahaa, tänään klo 13. En ole yhtään ehtinyt valmistautua. Kaveri on tehnyt työhön pohjan ja nukkuu nyt yövuoron jälkeisiä sikeitä. Ja "tutor" makaa palmun alla Thaimaassa. Voi itku! EVVK! ![]() Vielä pikainen tsekkaus, että kaikki tarpeelliset vaatteet päällä ja eikun tuonne sateeseen. Eilen illalla maa olikin valkoinen, mutta mukavasti yön aikana se valkoinen möhnä on hävinnyt! ![]() Kiitos vaan..sitten sinäki oot nuarmiäs ![]() Ei yhtikäs mitään Siehä paljo oot saana aikaa. Yhtikäs enemmän ku mie.
Ei yhtikäs mitään No tietokone on ainakin tainnut saada "kyytiä"? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1025 1026 [1027] 1028 1029 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|