Todettiin kaverin kanssa että on niin mukava olla täällä vaunulla niin päätettiin jäädä tänne yhdeksi yöksi. Perheet laitettiin jo kotia kohti. Vietetään miesten laatu aikaa.. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1023 1024 [1025] 1026 1027 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Todettiin kaverin kanssa että on niin mukava olla täällä vaunulla niin päätettiin jäädä tänne yhdeksi yöksi. Perheet laitettiin jo kotia kohti. Vietetään miesten laatu aikaa..
Vaunu jälleen siivottu ja ylimääräiset ruuat ja romppeet kerätty mukaan.
Meneekin taas monta viikkoa muissa ympyröissä. Nyt kotimatkalla.
Siivottu ja pedattu auto.
Kulkeuduttu takasin kotisohvalle kun pitää noita töitäkin tehdä taas. Seuraava pitkä viikonloppukin tuntuu olevan kovin kaukana
Mutta helkutti on ny koluttu Piipahdettu Kotkassa pikaisesti. Mahdottoman paljon venäläisiä autoja liikenteessä.
Postilaatikollakkin kävin. Oli tullut verottajalta bavarian ajoneuvovero lappu. Viimme vuosi oli 128,14 ja nyt 224,14 euroa.
Aika hyvä korotus prosentti. Hiihdetty- eilen 5km ja tänään 6km. Tähän taitaa jäädä koukkuun
![]() Nousin tervejalkaisena. Tietysti. Olen menossa ortopedille! Arvasihan sen
![]() Pe-la olin ihan rampa. En juuri pystynyt laivalla kävelemään. Tupakkapaikalle könkkäämisen sijaan söin nikotiinipurkkaa ja siitä jo voi päätellä, että en ollut kunnossa! Pe-la olin ihan rampa. En juuri pystynyt laivalla kävelemään. Tupakkapaikalle könkkäämisen sijaan söin nikotiinipurkkaa ja siitä jo voi päätellä, että en ollut kunnossa! No niin, siinä se nyt on: Kertapäivässä vaan vasaralla polveen, niin saat lopetettua! ![]() Laitoin auton kyytiin vitriinin jossa on vuonna 1901 ensimmäisen kerran käytössä ollu kastemekko. Minutkin on kastettu siinä. Toki en ollu ensimmäinen, vaan hän oli mummuni.
Unohtu tuossa vuodenvaihteen tiimellyksessä asia joka piti tehä niin tehdään se nyt. Hyvä muistutus! Kynttilä palaa täälläkin-tosin en nyt muista Doron poismenon päivämäärää.Oli kiva seuramies vailla vertaa...
Eikös se joku joulun välipäivistä ollut? 27? 28? Jostain syystä täälläkin on lapset laittaneet (led)kynttilän eilen illalla palamaan ulos lyhtyyn, joten palakoon siellä nyt sitten vaikka Dorotean kunniaksi. Käyty tekemässä sopimuspaperit harjoittelu/työpaikasta joka alkaa 3.2-2014
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1023 1024 [1025] 1026 1027 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|