Ja päälle nauttinut tyttären uskomattomista onnistumisen iloista pitkin päivää, kun on harjoitellut lumilaudalla ja pääsi huipulta onnistuneesti alas monet kerrat.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1019 1020 [1021] 1022 1023 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Ja päälle nauttinut tyttären uskomattomista onnistumisen iloista pitkin päivää, kun on harjoitellut lumilaudalla ja pääsi huipulta onnistuneesti alas monet kerrat. ja takas tulessa poikettiin Tarjoustalossa josta jäi kassalle pussilinen lakuja mutta nyt vain pussin rippeet jäljellä tuosta Halvan lakupussukasta ![]() ![]() ![]() Vielä kun jaksais maanantaihin asti, niin tulis tuo lorvikatarri selätettyä.
![]() "Kielilääkäri" soitti ja kertoi patologin sanoneen, että kielen alta poistetut möykyt oli vaarattomia Nyt on Tessuun pakattu laivalla ja muutenkin viikonloppuna tarvittavat kamat. ![]() Pasille laadittu aamuksi työvuorolista esim vesisäiliön täyttäminen, jääkaappi päälle jne; Mun listalla on pain passit ja oma iPad mukaan ![]() Tosin mä joudunkin lähteen vartin vaille viisi. No, armollisesti voin viedä roskapussin! ![]() Huomenna ois taas perjantai Jo toisen kerran tälläviikolla. ![]() Töitä! Huoks! mihis taas lähdittekään muistelen ,että ruottiin ? mutta mulla ei ole ikinä ollut siellä passia ajokortti on kelvannut ihme ja kumma kerran ei ollut kuin käyntikortti ja sekin kelpas ,kun siskokulta vielä todisti minut oikeaksi henkilöksi ![]() Aamulla pyörälenkki, sitten koirien kanssa lenkki, sitten turistilenkki peniscolaan kävelleen, sitten toinen pyörälenkki ja huommenna kohti kotia eli lomat loppu. Toi "Peniscola" kuulostaa ihan puumanaisten drinkiltä. Toi "Peniscola" kuulostaa ihan puumanaisten drinkiltä. nauraa taas katketakseen ![]() (oma moka) sitten yljynvaito huoltoon ~190 €, sain maalarilla sen verran laastaria haavoille, että kaupantekijäisiksi sain myllytyksen ja vahauksen.
Kiva paikka, hieno ranta, hieno camping ja mukava vanhakaupunki Toi uima-allas ei liene käytössä tähän aikaan vuodesta. Eikä rannallakaan "kauhean" lämmintä. Mutta muuten "yes" paikka! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1019 1020 [1021] 1022 1023 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|