Seurailen aika pieniä harrasteryhmiä itse, mutta onko tuo lukema muihin verraten paljon?
Seurailen aika pieniä harrasteryhmiä itse, mutta onko tuo lukema muihin verraten paljon?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1012 1013 [1014] 1015 1016 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Seurailen aika pieniä harrasteryhmiä itse, mutta onko tuo lukema muihin verraten paljon? Nopeat aamukahvit ja sitten taksilla Ben Gurionin kentälle. Selvittiin aika kivuttomasti kyselyistä, kuka on pakannut matkalaukun ja ollaanko saatu lahjoja (pommeja) vierailta. Nyt istutaan katselemassa, kun meidän kone rullasi tuohon ikkunan taakse. Jäteauto ja matkalaukun purkajat ovat työssä. 9.50 pitäisi lennon lähteä kohti Istanbulia. itse kullekkin ! eilen ajeltiin porvoosta kotia päin ja yllätys oli melkoinen kun autoja oli melkein ruuhkaan asti luulin että hiljasta olis ollut mutta ei tuo paljoakaan poikennut aatton menoliikenteestä kun aamupäivällä kohti porvoota ajeltiin .... joulupukkikin kävi oli 10 minuttia jakoi 4 lahjaa niistä 3 isosta säkistä ja lähti 50 e rikkaampana ![]() joskos itsekin alkais joulupukikisi saattais tuossa hommassa rikastuakkin ![]() Kaivelin aamulla Sipu yläkerran vaatekaappia ja löysin sieltä sen ulkoilupuvun jonka silloin Turun messuilta ostimme porukassa! Uusi ja paketissa vielä.Hyvä Tapaninpäivän lahja kun tuo toinen nimi on Tapani! ![]() Kattelin vaan oisko kaupat jo tänään auki mut ei ainaskaan toi S-marketti näyttänyt olevan.Huoh vielä siis huomiseen niin pääsee käymään Turussa ![]() t migel
![]() Amoin hyvää Tapanin päivää siis Tapsalle terkkuja! hyvä että löytyi onkos siellä teilläpäin vaikka siwaa ne ovat auki tai en ole ihan varma siittäkään kun meillä on tuo jääkaappi pullolaan syömätöntä sapuskaa mutta siltikin tahtoo riisipuuroa joka jo hautuukin levyllä ja joulun kunniaksi risunasoppaa siihe tykö nii eiköhän maistu puurokin hyvälle Huomenna sitten varmaan kehtaa jo moottorisahan käynnistää, kun arki koittaa. Kaatuneet puut kun odottaa. Tuosta kauppojen aukioloajoista saa hyviä vinkkejä tältä sivustolta: http://aukioloajat.com/ Ei ole tosin satavarma tällaisten erikoispyhien aikoina. pottui kuorasta ja munat keittää looraat uuniin ja ootella vieraita jotta pääsee taas änkee mahansa ähkyyn
![]() Ja oohan ihmisix, kuten mäki ![]() Korjailin muuten tuossa aamusella etuteltan köysiä. Puhalteli meinaan pari päivää aikas voimalliset tuulet tuolta atlantilta. Vaan tarttis uusia muutama köysi, niin saisi sitten rauhassa ottaa vastaan seuraavan mytäkän. Oltu vaan,tylsää... lähdeppäs Tapaninpäivä ajelulle volvolla ei ol tylsää kun kierrät vähän kartsalla ![]() lähdeppäs Tapaninpäivä ajelulle volvollaKäyty jo ja kahvit juotiin huoltoasemalla ![]() ja pitihän sitä testata ei muuta löytynyt ,kuin vaniliajäätelöö ja voi että... miten ol hywää Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1012 1013 [1014] 1015 1016 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|