Ensin saunaan, sitten kauppaan ja lopuksi magneettikuva polvesta, siinä tämän päivän ohjelma
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1006 1007 [1008] 1009 1010 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ensin saunaan, sitten kauppaan ja lopuksi magneettikuva polvesta, siinä tämän päivän ohjelma
Kokattu.
Anoppi onniteltu. Nyt ilta kotona ilman mitään velvoitteita. Kohta napsautetaan sauna lämpiämään. Tv-ohjelmien tarjonta on surkeaa, ilta kyl sujuu armaan kanssa mukavasti huonommallakin telkkariohjelmalla.
Tv-ohjelmien tarjonta on surkeaa, Hyvä asento otettu ja kolmoisveroluokan olutta. Nyt alkaa Uuno Käyty saunassa ja nyt hieman olutta kun olen sen ansainnut. Olen siivonnut sydänkäpysen kanssa.
![]() Käyty saunassa ja nyt hieman olutta kun olen sen ansainnut. Olen siivonnut sydänkäpysen kanssa.Nyt on herkkää .Meillä sauna lämpenee vaimon tultua töistä.Nyt kuuntelen radiosta joulun puhelintoivekonsert tia.Nyt kuuntelen radiosta joulun puhelintoivekonsert tia. Kuin myös
Kuusi käytiin kaatamassa. Saunasta just pois ja muudama Pirkka.
Turkuses käyty
viimetingan lahjuksia ostamas kuin myöskin sikapossu sekä mumminkullan hentosten kätösten taitavien hiusten uusimisessa kampaamossaan ![]() ja kerran kun kaupungissa olimme niin eikös sitä tietty sit menty ulos syömäänkin ja kun toivetta kuunnellen kultapikkuisen ![]() meni tiemme ... Heselle vain mätölle ![]() Kuusi käytiin kaatamassa. Saunasta just pois ja muudama Pirkka.Ja naapurin metässä nämä molemmat.. ![]() Haettu paikallisista kalaputiikeista lisää kalaa jouluksi.
Siivutettua kylmäsavukirjolohta ja kaverin purkittamaa savustettua muikkua öljyssä, mikä on, jos ei maailman parasta niin ainakin parasta, mitä olen maistanut. Rouva teki suutarinlohen ja erilaiset sillimuunnelmat. Graavilohi on suolattu ja huomenna siivuiksi. Haettu paikallisista kalaputiikeista lisää kalaa jouluksi. jöses on teillä herkkuja jos monen moisia njam ... kuola jo valuu kun sieluni silmin noita herkkuja aattelen ja suusani niitä jo maistelen ![]() Aamu siivottiin. Yhden jälkeen töihin. Töistä puoli kymmenen jälkeen tunniksi kuntosalille. Sieltä pyörällä hopi hopi kotiin. Suihkuun, syömään, konvehtirasia auki ja Wallanderia katsomaan.
Kohta unta palloon! lämmittäny leivinuunia että saa joulupipari leivottua
![]() eilen tuli tehtyä piparitaikina tai noh vaimo teki minä sekoitin paljon on hommia ja joulu on jo ovella ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1006 1007 [1008] 1009 1010 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|