Lomailtu.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 995 996 [997] 998 999 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Lomailtu.Johan nyt on markkinat ! Vieläkin ![]()
Ajo järjesteliä Meinaatko järjestellä ajolähtöjä. ![]() Iso kiho Olen ajojärjestelijän (en Ripan) setämies. Eli jonninmoinen kiho sitten minäkin. ![]() Ajo järjesteliäHieno homma,oon tehnyt sitä duunia itsekkin,tosin siitä taitaa olla jo 20vuotta .. Sent from my iPad using Tapatalk
Olen ajojärjestelijän (en Ripan) setämies. Eli jonninmoinen kiho sitten minäkin. Minäkin tunsin 40 vuotta sitten SOK:n Kilon suurvaraston ajojärjestelijän. Ihan lupsakka kaveri, vaikka ei savosta ollutkaan. ![]() Minäkin tunsin 40 vuotta sitten SOK:n Kilon suurvaraston ajojärjestelijän. Ihan lupsakka kaveri, vaikka ei savosta ollutkaan. Herroja sitten ollaan molemmat !!! On se vähän herranalku tuo veljenpoika, Bemarilla ajelee ja on eppäilyttävän rento ja mukava kaveri. Jotakin siinä on... ![]() Jääty kesälomalle! Oli jo aikakinViime viikon olin kesälomalla ja luulin että tämäkin viikko menis mutta eikun sinne Lappiin taas.. Niin ja pääsipä 3 työkaveria pois tästä pyörityksestä kun saivat laput kouraan.. ![]() Jääty kesälomalle! Oli jo aikakin nyt se selvis miksei ole lunta ![]() kerroppa sitten ajoissa kun jäät talvilomalle niin tiedän kaivaa lumikolan naftaliinista ![]()
Herroja sitten ollaan molemmat !!! Nyt kun ostetaan vielä semmoset pitkäkärkiset kengät (niin kuin venäläisillä), alkaa imakopuoli olla kunnossa. Hankala niillä on alussa rappusia nousta, kun kärki kopsaa askelmaan. Kyllä kai niihin tottuu, tottuuhan naisväkikin korkokengissä taikaroidessa. ![]()
ihmetellyt näitä nettiyhteyksiä
kun toi langaton ei pelaa ainakaan saunalahti, kun pätkii mokkulassa ![]() nyt kännyn internet-jaolla pääsi vasta nettiin mitenkäs muilla saunalahti toimii ? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 995 996 [997] 998 999 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|