Sent from my iPad using Tapatalk
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 969 970 [971] 972 973 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kunnon pikkujoulu maisemat,ja kohta saunaan ja sit se repeää Laita muovit istuinryhmään ja pahvit lattialle, ettei sotkeennu paikat. ![]() Lingottu lunta innosta piukeana reilut parituntia. Jätä hyvä mies nurmikolle suojakerros lunta. ![]() Polttopuita halottu. Nyt välipalalla ja varpaita sulattamassa, näpit sentään sulana. Ja nyt kierretään selkää niin että naksuu/paukkuu . Väliin joutuu melko kumarassa meneen kuin pappa konsanaan. ![]() ![]() Laitoin seinälle taulun joka on ollut siinä joka joulu niin kauan kuin minä muistan. Yli 50 vuotta. Se saa olla siinä, kunnes pääsiäiseksi otan pois ja paljastan alla olevan pääsiäistaulun, joka saa olla näkyvissä joulukuun alkuun jne. Lapsena jokainen noista tontuista oli joku meidän kylältä. Mikä noista olin minä? kerron jouluna. tais olla hiukan ylikuormaa, kun Volvossa meinas joka vaihteella ruopia tyhjää vaikkei ollu edes liukasta ![]()
Nyt on myös saatavana kaupasta nuita vanhoja tunnelmallisia joulutauluja uudelleen painettuna.
Laita muovit istuinryhmään ja pahvit lattialle, ettei sotkeennu paikat.Siistiä porukkaa ollaan ![]() Ne on nuo hanskat aika halpoja, kun laskee sijoituksen vuositasolla. Eivät käy heti kaudessa eikä yleensä parissakaan pieneksi. Yleensä kämmen tulee morjestamaan läpi ulkopuolelle, kun on uusien aika. No nää pieneks jääneet on nyt kädessä olleet vajaan kymmenen kertaa ja on ihan uudenveroiset.. Ja kun ei nuo mein pikkunaiset oikeen lämpee lajille.. Nyt taas töissä aamuun saakka.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 969 970 [971] 972 973 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|