ps. minä ja puuhella
ei ikinä olla oltu yhteistyökykyisiä
Tuohi on hyvä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 968 969 [970] 971 972 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
ps. minä ja puuhella Tuohi on hyvä. Tuohi on hyvä.Ja hyvin kuivatut appelsiinin kuoret. Ostettu viimeisetkin joululahjat, nyt ei muuta ku paketoimaan
Niin ja poika sai uudet kiekkohanskat.. Jumanskekka että on niilläkin hintaa ![]() Mieluusti maksaisin jos jätkä harrastais, mutta että koulun parille liikkatunnille ostetaan kymppien hanskat.. Ostettu viimeisetkin joululahjat, nyt ei muuta ku paketoimaanNe on nuo hanskat aika halpoja, kun laskee sijoituksen vuositasolla. Eivät käy heti kaudessa eikä yleensä parissakaan pieneksi. Yleensä kämmen tulee morjestamaan läpi ulkopuolelle, kun on uusien aika. Meidän 10v. neiti siirtyi pari viikkoa sitten lätkäluistimissa junnukoosta seniorikokoon, niin jopas pomppas samojen luistinten hinnatkin heti kerralla tuplaksi. Täytyy toivoa, että 200€:lla pääsee edes koko kauden, ettei tarvi olla ostamassa jo isompaa taas keväällä. Edelliset luistimet meni vajaan kauden. otettu NISKAVOITTO puuhellan sytytyksest Töitä ihan työvuorolistan mukaan.
Pasi lähti töihin ja mä "siivoan", kuten huomaatte!
![]() Viime päivät onkin olleet jotenkin ihmeen kiireisiä, kun ei ole ehtinyt juuri edes surffata netissä. Huoks! Mä olen aina tykännyt vuorosta 12-20, kun saa kuitenkin aamulla nukkua ja kotiin pääsee suht aikaisin, mutta kyllä työkaverit on oikeassa, kun valittavat, ettei tuossa vuorossa jää aikaa kummastakaan päästä. ![]() Töitä... vapaaottelijoita ihaillessa
tossa ne ravaa ikkunan ohitte katolle..on kuite vaatteet päällä.. Naapurihuoneistoon tulee niiden treenikämppä otettu NISKAVOITTO puuhellan sytytyksest Polttopuita halottu. Nyt välipalalla ja varpaita sulattamassa, näpit sentään sulana.
Laitettu Polar lämpiämään,illan rientoja varten
![]() Hirviporukalla yhteisjahdissa, kuitenkin vain jänistä. Rusakko joutui luopumaan hengestään.
Hirviporukalla yhteisjahdissa, kuitenkin vain jänistä. Rusakko joutui luopumaan hengestään. Lingottu lunta innosta piukeana reilut parituntia.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 968 969 [970] 971 972 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|