Katselin uuden ilmalämpöpumpun asennusta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 967 968 [969] 970 971 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Katselin uuden ilmalämpöpumpun asennusta.
Kinkku paistettu ja koffi korkattu
![]() Katselin uuden ilmalämpöpumpun asennusta. On se helppoo kun vaan kahtelee. Minä asensin uuden astianpesukoneen ja tietysti kun täällä päin on tuo vesi aika kalkkista niin hanaan oli juuttunut sekä koneen liitäntä että altaan liitäntä ja hanakin meni uusittavaksi. Nyt testipesu menossa että vuotaako mikään liitos. Tänään, ihan oikeasti töissä. Minoon nytkin. 20.30 on kotona ruoka ja kylmää Bitburgeria, eli aikaa on kirjootella raporttia esinahalle eli -miehelle. ![]()
^
Lopettelen 21.30. Lähtiissä töihin laitoin kalijaa kaappiin ja tekaisin pizza taikinan. Emäntä tekee pizzan valamiiksi tässä illan aikana. No, ensin kuitennii saunaan ja sitten syödään vasta. Minoon nytkin. 20.30 on kotona ruoka ja kylmää Bitburgeria, eli aikaa on kirjootella raporttia esinahalle eli -miehelle. Saattaahan tuo olla karavaanarikin.? (lukee kenties palstaa)No, ite olen yrittäny tänään lorvia. (onnistuin Meillä emäntä hoitaa nuo asiat tänään.
Pitsapohjana ohuet rieskaset, saas nähdä ossooko tuo tehä hyvää niistä. ![]() Huomenna sitten ehkä vuorossa ihan oikeiden pizzojen vääntäminen. Saattaahan tuo olla karavaanarikin.? Ei se (ne) ole. Muttei myöskään arvaa, että se on minä, joka kirjoittaa. Kjäh, kjäh. ![]() Muttei myöskään arvaa, että se on minä, joka kirjoittaa. Kjäh, kjäh. Kuinka monella ulkomaita oikein urakalla harrastavalla kuten myös viinejä/alkoholeja/kaljaa harrastavalla on Toyota Aygo / Volkswagen Touran / Hymer Fordin alustalla ? Ei liene hankala sinua tunnistaa mikäli vaan täällä orgissa sattuu käymään. ![]() Pakkasta pidetty vaikka olisihan tuo pitämättäkin päivän pysynyt. Elikkä lähinnä sisähommia koneella vaikkakin kävin päivällä autoilemassa 90 km.
otettu NISKAVOITTO puuhellan sytytyksest
kyllä sai taas tapella jopa toista tuntia ![]() mutta syttyi ,kun syttyikin nyt on hellan päällinen täys kattilaa ja pannua mutta tän päivän lihakeitto valmistuu huomenna vasta loppuun nyt kiehukoot toi vanha nauta kypsäks muutaman tunnin , jos ei toisetkin ![]() ps. minä ja puuhella ei ikinä olla oltu yhteistyökykyisiä ![]() Haettu peräkärryllä pöllikuorma
huomenna vielä pari kuormaa Purin autosta kattokaiteiden suojamuovit. Putsasin pohjamaalasin ja päällimaalasin muovit hopean värisiksi(sama väri kuin alumiinisissa kaiteissa. Tiivistin Butyylillä kiinnitykset kaiteiden ja katon välistä sekä "sinetöin" ruuvit.
Tiivistin butyylillä myös sivuoven alumiinikarmien ja seinärakenteen raon.
Lomailtu hela tiden Äääh, ei vieläkään. Milloin meet töihin? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 967 968 [969] 970 971 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|