Täytelty kela:n kuntoutusrahahakemu sta 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 943 944 [945] 946 947 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Täytelty kela:n kuntoutusrahahakemu sta
Kävin mökillä syöttämässä metsän eläviä.
![]() Minkälaisen virityksen olet tehny tuon putken alapäähän? Saisko lähikuvan?
Lämmitin tuvan kun lunta on maassa.
Minkälaisen virityksen olet tehny tuon putken alapäähän? Saisko lähikuvan? Putken alapäähän on kiinnitetty talipallo syöttöautomaatti. Metrin mittaiseen putkeen mahtuu viisi talipötköä, voi laittaa myös talipalloja. Putken yläpäästä on on tiiviste poistettu, joten tulppa sujahtaa siihen vaivattomasti. ![]() Terve!
Miten oot kiinittänyt tuon verkon putkeen? Käänsin putsattavan ja korjattavan kasetin kyljelleen, eikös siinä jo yhdelle päivälle
![]() Käänsin putsattavan ja korjattavan kasetin kyljelleen, eikös siinä jo yhdelle päivälle Käännä se huomenna selälleen, jos jaksat! ![]() Mä huuhtelin eilen aamulla siniset liemet pois ja jätin kuivahtamaan. Pasi oli illalla vaihtanut sen tiivisteen ja kertoi mulle, ettei se kasetti suinkaan ollut puhdas.... Kolmen (?) viikon liotuksesta huolimatta. Varsinkin se läppä, joka sulkee pöntön, oli ollut ihan hirveässä kunnossa. Hitsi, jos mä en olisi ollut töissä, se olis varmaan nyt jossain superliotuksessa... No, likaantuuhan se joka tapauksessa uudestaan....
Terve! Kaksi pientä reikää muutaman millin päähän toisistaan ja ohuella rautalangalla "verkkoputki" muoviputkeen kiinni. Muovi putki on 1000mm pitkä 75mm läpimitaltaan ja tulppa päässä. Talipötön on oltava halkaisialtaan putkeen sopiva, talipallot on tähän lystiin vähän tyyriitä. ![]() Verkkoputken alapäähän kiersin hieman rautalankaa, ettei närhit rohmua liian isoja palasia kätköihinsä. ![]()
Käännä se huomenna selälleen, jos jaksat! Käytön jälkeen kun läpän sulkee, on hyvä lirauttaa päälle vähän vettä, ettei "tahrat" kuivetu siihen kiinni. ![]() Kaksi pientä reikää muutaman millin päähän toisistaan ja ohuella rautalangalla "verkkoputki" muoviputkeen kiinni. Terve! Kiitos tiedosta, Aattelinkin, ettei siihen oikeen pitkiä ruuveja ainakaa voi laittaa. Pitääpä lähteä hankkimaan verkkohäkki ja tulppa putken toiseen päähän Terve!Minunkin puolesta. Käytön jälkeen kun läpän sulkee, on hyvä lirauttaa päälle vähän vettä, ettei "tahrat" kuivetu siihen kiinni. Mä katselin, että siinä olis hiukan kuin kalkkisaostumaa? Kyllä mulla on tapana aika usein kemssan tyhjennyksen aikaan pyyhkäistä siitä hiukan vauvapyyhkeelläkin. Ja jos sininen neste ei kaikki osukaan reikään, annan sitä ja hiukan vettä tulla läpän päälle. Olenko mä jotenkin omituinen, kun tuo kemssan tyhjennys ja puhtaus on mulle niin tärkeää??? ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 943 944 [945] 946 947 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|