En, sisäinen ääni sanoi että puuhasteluhuone on siivottava, se ei ollut honokin hommaa.Taidankin mennä siivoamaan autotallin.
Sent from my iPad using Tapatalk
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 942 943 [944] 945 946 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
En, sisäinen ääni sanoi että puuhasteluhuone on siivottava, se ei ollut honokin hommaa.Taidankin mennä siivoamaan autotallin. Sent from my iPad using Tapatalk saanko taas osoittaa tyhmyyteni
ja kysyä mikä on " honokki " ? ![]() onko se honottavalla äänellä puhuva vai mitä tuo sana lienee tarkottavan ? ja missä päin suomea sitä käytetään puheessa ? Ruokatunnilla suoritettu Volvoon valtava huolto
Moottoriöljyt ja suodatin polttoainesuodatin piti sentään jättää seuraaaan kertaan, kun meni jo ihan hapoille ![]()
Honokki on kädet roikkuen ja alahuuli pitkällä laahustava huono ryhtinen henkilö, jonka puhetyyli on ulkonäköön sopiva. Hän ei ole syntyjään sairas, koska sairaita ei saa nimitellä. ![]() Honokki on kädet roikkuen ja alahuuli pitkällä laahustava huono ryhtinen henkilö, jonka puhetyyli on ulkonäköön sopiva. Hän ei ole syntyjään sairas, koska sairaita ei saa nimitellä. ahaa kiitos tiedosta tuolaiseen olen törmännyt joskus itsekkin ![]() Hyvinkö huilas Ei kovin hyvin kun tuli vähän märkää takakulmaan. ![]() sitä vaan ihmettelen ,kun on kunnallinen päiväkoti Mun ei kyl passais alottaa tätä saarnaa, mut sanotaanko näin et se kunnan rahallinen satsaus on kyllä aika minimaalista. Meille esim. korvaus lasten askartelumateriaali sta, sähköstä, vedestä, pesuaineista, retkistä, xylitöl-pastilleista, leluista, rattaista, kirjoista, peitoista, tyynyistä jne menoista (muu siis kuin ruoka) on n. 1,70€ /päivä.. Sillä ei kauheesti hurrata.. Saikkupäivää on vietetty, mikä lie pöpö jyllää kun mahaa pistelee ja olo on ollut tosi ällö.. Haettu vaunu pois Kopparösta.Tarttiks moottorisahaa. mönkkäriä ja palokuntaa. Tulikse siitä mun tontin sivusta vai keula edellä ? Mun ei kyl passais alottaa tätä saarnaa, mut sanotaanko näin et se kunnan rahallinen satsaus on kyllä aika minimaalista. ei ole noi korvaukset teilläkään suuren suuret no ehkä ei mikään ole kuin ennen en koskaan joutunut mitään kauppaamaan kun lapset olivat koulussa tai tarhassa mutta ,kun tyttö pelas potkupolloa Tepsin mimmeissä niin aina oli jos jonkun laista puuhastelua keräystä ja arpamyyntiä ihan kyllästymiseen asti huh huh että pääsivät turnauksiin ja muihinkin peleihin ![]() ja olen myöskin ostanut vaikka mitä lastenlasten keräyksiin jotta pääsevät kevätretkille kyllä mekin koulussa kerättiin sanomalehtiä että koulu sai töllöttimen mutta retkirahat vietiin kotoota ... ehkä nyt pääsee nuo koululaiset retkille useampikin mukaan kun suku ostelee wc papereita,sukkia ,karkkia ,keksejä ym ym Tarttiks moottorisahaa. mönkkäriä ja palokuntaa. Lähti keula edellä mönkkärillä, mutta moottorisahaa käytettiin niin saatiin sitä risukkoa taas pois. Puhuin myös niistä kahdesta männystä, mutta joudun itse pyytämään lupaa siihen silta alueisännöitsijältä . ei ole noi korvaukset teilläkään suuren suuret Luokkaretket taitaa olla pääosin nykyään "koulun rahoista", mutta kaikki ekstra tulee sit vanhempien maksettavaksi. Tai nykyään vai vanhempainyhdistyst en. Leirikoulua varten täälläkin on tänä syksynä myyty ensiapaulaukkuja, hammasharjoja, heijastia, suolakurkkua ja vessapaperia. Sen lisäksi VPK-nuoret keräs pakastemyynnillä rahoitusta ensi kesän leiriä varten (ettei jäisi koko leirisumma 150€ vanhempien maksettavaksi). Että kyllä näitä on paljon nykyään.. Saunassakin tänään käyty ja tilailtu muutamat joululahjat tultu todettua
oikein lääkärin avustuksella mistä johtuu yötä päivää tämä ainanen hevosyskä ![]() ja tätä ,kun nyt on kohta liki vuosi tutkittu ja hutkittu niin löytyihän siihen syykin ![]() astma tuli kylään ![]() mutta eiköhän toi lääkkeillä tokene nyt on itsellä ainakin parempi mieli kun tuolle hengenahistukselle löytyi syy ja niminkin joskos se tästä vielä iloksi muuttuu Työnähä mei oo ollu el vedetty raitis ilmaputki työmaalla ja muutennii kutvaeltu erlaisii hommeloit.
Töitä, vähän laiskanlaisesti.
![]() Juu ja päätin olla huomenna eläkkeellä ja jos vaikka mopoa kiillottelis, kohta kuitenkin on kevät ja sitten ei kerkiä. Huomista odotellessa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 942 943 [944] 945 946 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|