Mutta miehen vein töihin ja nyt meen nukkumaan et jaksan nousta ennen kuutta hakemaan Kultsin
kottii|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 921 922 [923] 924 925 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mutta miehen vein töihin ja nyt meen nukkumaan et jaksan nousta ennen kuutta hakemaan Kultsin kottiiYritetty uusiks tehdä kaveruutta ton Volvon kanssa, nääh.. Ei meistä kyl bestiksiä tuu..Kumpi ei tykkää kummasta ![]() Aamusta asti lapsen kanssa lääkäristä toiseen röngteniin.. kaikuluotaukseen..v erikokeisiin.. keskusairaalaan ja nyt kotona..edelleen 7 päivää putkeen merkillinen vatsakipu,no ottivat tosissaan kun eivät kirugit siinä tieneet syytä, niin nyt alkaa todella jatkotutimukset ja laajat. Minkä ikäinen ja oliko se niin että tyttö kyseessä. Oisko mahdollisesti muuttumassa naiseksi ja siihen liittyviä kipuja. Yritetty uusiks tehdä kaveruutta ton Volvon kanssa, nääh.. Ei meistä kyl bestiksiä tuu.. Olen ajellut 2.3 baarin rengaspaineilla, niin vähän helpottaa edes vähän tämä Volvom kovuus. Hyvä veto- nyt pakkasta -2,5C ja varmaan saisi luistella tuolla tiellä. Eiköhän siitä auton saa sisään kesärenkaillakin. Kumpi ei tykkää kummastaMe vaan siedetään toisiamme sen aikaa kun on pakko ![]() No pakko myöntää että muuten Volvon ajettavuus on aika kiva, penkit vaan ei sovi p*rseelle eikä jousitus selälle Lasten kanssa käytiin jumpalla ja syötiin varmuuden vuoksi makkarakeittoa ettei tarvinnut uuniin mennä ![]() Tälle viikolle tehty jo 38,5 tuntia töitä ja vielä olis reilut 14 edessä ![]()
![]() Yhtä upouutta laitteistoa otetaan käyttöön ja appelsiini-mangon valmistus meni aika myöhäiseen. Jännä, miten näissä erikoistilanteissa virtaa riittää. Olisin voinut jäädä vielä jatkamaan! ![]() Aamusilla kerkisin rääkätä itseäni kuntopyörällä, stepperillä jne. Soutulaitteen käytössä mulla on hiukan motorisia ongelmia; Pasi väitti, että mä lähdin yhtäkkiä soutaan väärinpäin. No, pitäähän mun harjoitella, jos joudun joskus verkonlaskijan apulaiseksi! ![]() Paistoin muutaman "äänettömän" munan ja palan makkaraa. Pasi nukkuu jo. Tänään taitaa olla sellainen ilta, että nappaan melatoniinia... Käyn ihan ylikierroksilla kivan työpäivän jälkeen, eikä uni varmaan ihan heti tule... Eikä kehtaa laittaa yhteishyvänlukuvalo a sängyn viereen ![]() Muoks! Jälkkäriksi muutama kunnon kimpale Aura Goldia ja lasi punkkua. Pätkispaloja. Lakupötkö. Äääh, mulla on vieläkin nälkä.... Töitä yli 11 tuntia. Matkat päälle: lähdin kotoa 11.28 ja palasin 23.53. No hittolainen, sama fiilis, juuri töistä ja ylikierrokset. Liikaa töitä vanhalle miehelle yhteen viikkoon. Nyt laitat niitä birdie kuvia näytille meille. ![]()
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 921 922 [923] 924 925 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|