Autokaupat,jäi 13napasen pistokkeen vaihtoonSain tinkattua kaupantekijäiseksi
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 901 902 [903] 904 905 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Autokaupat,jäi 13napasen pistokkeen vaihtoon
Autokaupat,jäi 13napasen pistokkeen vaihtoon Nyt on Risto66:lla haastetta. Puoli vuotta kuivin suin ja kymppi kilonen pois. Nyt on Risto66:lla haastetta. Puoli vuotta kuivin suin ja kymppi kilonen pois.Just näin Kyllä nyt kelpaa Riston ajella, mutta, mä löysin Risto sun hienosta autosta yhden huonon jutun, tai onko se nyt huono vai ei mutta tuo väri...kaikki hiekanmurut ja siitepölyt näkyvät niin selvästi että..
Mutta enivei, onnea auton johdosta. Kyllä nyt kelpaa Riston ajella, mutta, mä löysin Risto sun hienosta autosta yhden huonon jutun, tai onko se nyt huono vai ei mutta tuo väri...kaikki hiekanmurut ja siitepölyt näkyvät niin selvästi että..Eiks noi kaikki diplomaatti autot ole mustia ![]() Kyllä nyt kelpaa Riston ajella, mutta, mä löysin Risto sun hienosta autosta yhden huonon jutun, tai onko se nyt huono vai ei mutta tuo väri...kaikki hiekanmurut ja siitepölyt näkyvät niin selvästi että.. No Ristolla on hyvä parkkipaikka, paljon mäntyjä sekä jonkun verran koivua. Eli ei pääse maantie pöly kukoistamaan Mutta onneksi olkoo uudesta tr... eiku volvosta Ristolle ![]() Uus ja uus mutta minulle
Kiitoksia kaverit vilpittömästi ![]() En tiedä tekeekö tolla AWD mitään,mutta aika näyttää..
En tiedä tekeekö tolla AWD mitään,mutta aika näyttää.. Saa "Nallen" niin pahaan paikkaan, että sitä ei saa enää omin voimin pois! :-) :-). :-) Saa "Nallen" niin pahaan paikkaan, että sitä ei saa enää omin voimin pois!Oiskohan ihan noin ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 901 902 [903] 904 905 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|