LähiTapiola. OP-Pohjola yritti kiilata väliin, mutta ei ainakaan vielä onnistunut.Mulla kaikki vakuutukset LähiTapiolassa, lukuunottamatta vaunua, joka on Op Pohjolassa huomattavasti halvempi.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 895 896 [897] 898 899 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
LähiTapiola. OP-Pohjola yritti kiilata väliin, mutta ei ainakaan vielä onnistunut.Mulla kaikki vakuutukset LähiTapiolassa, lukuunottamatta vaunua, joka on Op Pohjolassa huomattavasti halvempi. LähiTapiola. OP-Pohjola yritti kiilata väliin, mutta ei ainakaan vielä onnistunut.Keväällä pyysin tarjoukset. LähiTapiolassa jatkoin. Töitä ...kele on joutunut tänäänkin tekemään. Jo neljäs päivä tällä viikolla.
Tiistaina 7h, keskiviikko 3h, torstai 4h ja tänään 3h. Aivan liikaa, vaikka ois työmies, mutta kun ei oo ammattimies. No onneksi ensi viikolla joutaa keskittymään matkamökin pesuun päältä sekä sisältä. Se ei ole työtä, vaan harrastus. ![]() Töitä ...kele on joutunut tänäänkin tekemään. Jo neljäs päivä tällä viikolla. Minä taas jäin vaunulle savustamaan kalaa ja annoin rvan mennä yksin töihin. ![]() Kyllä tää työolot voittaa. Töitä joutuu tekemään...
ohessa oli sen verran kuitenkin löysää, että kävin heittämässä sian savustimeen. Saas nähä saako iltapalaksi revittyä possua. Tytär lupasi tehdä sämpylät ja vaimo tekee coleslawin, niin saa tehtyä hamppareita. Kunhan vaan muistaisi käydä puita lisäilemässä pyttyyn säännöllisesti, ettei pääse sammumaan. Haettu täydet kaasupullot,johan meni aikaa,että sai tyhjäksi pullot
Ja henkeselit metästys housuhin kun ei tahtonut pysyä jalassa ![]() http://www.avainvaunu.fi/avainvaunu/avweb2.nsf/autot/IVI-636?OpenDocument
Tämmöstä pitäs käydä koe ajamassa ens viikolla Hullu mikä hullu Sopis tohon vaunun väritykseen hyvin ![]() Lämmitetty appiukon kylpypaljua, tuskin malttaa odottaa et pääsee kylpemään
Vaihdoin viimein Volvoon lambda-anturin. Itse työ vei noin 10 minuuttia, mutta sen halvimman osan metsästämiseen menikin muutama viikko. Köyhä ja pöljä kun on. Ois varmaan bensoissa säästänyt sen 60€ hinnaneron jo tähän mennessä, mitä kyseinen (tietenkin se kallein mahdollinen malli mitä volvossa on ikinä käytetty) osa oli ostopaikassa halvempi, mitä muualla.
Lämmitetty appiukon kylpypaljua, tuskin malttaa odottaa et pääsee kylpemäänMitä kylmempi ilma sen mukavampaa siellä on lillua. Muista ottaa tarpeeksi olutta mukaan... Muista ottaa tarpeeksi olutta mukaan...Mammat on onneks hyvin koulutettu ne tuo aina tarvittaessa lisää olutta ja huikopalaa ![]() http://www.avainvaunu.fi/avainvaunu/avweb2.nsf/autot/IVI-636?OpenDocument Komia kone ja kaikki hyvät herkut ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 895 896 [897] 898 899 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|