ne ei poistu niinkuin aiemmin.?
Enhän minä nyt tästä koneesta paljon ymmärrä, mutta
ennen ne poistui automaattisesti.
En ymmärrä, en.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 879 880 [881] 882 883 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
ne ei poistu niinkuin aiemmin.? Enhän minä nyt tästä koneesta paljon ymmärrä, mutta ennen ne poistui automaattisesti. En ymmärrä, en. ![]() ![]()
Kivenpuinti vehje purettu..Yövuoro kasaa..Jos osaa ![]() Ojenneltu sähkömiehelle työkaluja ja näytetty valoa, kun asensi kulkimeen parit pistorasiat Terve! Valon näyttäjä ei saa koskaan kiitosta ![]()
Jos osaaMill kyläll olit nois "siisteis" hommis.. eiks oo kiva ku ei kaasujen takkii tartte pittää raitisilma maskei ![]() edit: menipä lainaus persielleen mutt kyll kait se asia mennee perille Terve!Eikä verkon soutaja. Mutta miten verkkoa soudetaan? ![]() Eikä verkon soutaja. Mutta miten verkkoa soudetaan?Me ei lasketa verkoi soutuveneel vaan moottori peruutusvaihteel ja pintakaasulla..ukko vaan huutaa et ei sinnepäin vaan tonneppäin..no helppo se on ku ei tuule..viime pe oli tuuli siihemalliin et meinas tuulla iha avioeron puolelle ![]() Tää aamu onki ollu oikke haepakkaa..aamusta 6:30 herätys, eväiden vääntö-kavioelukat mäjelle-aamupuuro-20km päähä anomaan passissa-takas kotiin kattoon onk koiruus palannu reisultaan..ei ollu prkle..olkoo ulkon sit koko pv..-lapsen koira kyliltä noutaan mun kan töihi, ku muute sil olis niin pitkä päivä-töihin ehdin nipin napin 2minsaa enne ku putiikki aukee... viime pe oli tuuli siihemalliin et meinas tuulla iha avioeron puolelleOlen kuullu, että jos avioliitto kestää verkon laskun, niin se kestää ihan mitä vaan. Teillähän menee hyvin. ![]() ![]()
Käyty sfc etutelttaa lukemassa,taas rupes ahistaan...Mikä rupes ahistamaan,niin paljon etuteltassa... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 879 880 [881] 882 883 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|