Tuli tehtyä yhdelle isännälle traktorin peräkärrylle ressutalli vanhasta telttakehikosta pienentämällä, saa oman kulkimen isännän konesuojaan talveksi.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 872 873 [874] 875 876 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tuli tehtyä yhdelle isännälle traktorin peräkärrylle ressutalli vanhasta telttakehikosta pienentämällä, saa oman kulkimen isännän konesuojaan talveksi.
Hain Jyskästä lavallisen radleria, vaikkei ollutkaan erityisen halpaa, 1,69 puolilitrainen tölkki. Kaksi prosenttia on alkoholiakin. Tuota oli yhdessä täkäläisessä Siwassa 0,33€ 0,33l tölkki. Vähän liian jääteen makuinen minun suuhuni tuo fosters. Kaasua,kaasuaKumminki sitä ilokaasua! Puteli ![]() Töitä. ja mitattu verenpaine 116/58On ikäiseksesi hyvät arvot, pikkasen kumpaaki ylös niin .. tienattu rahaa valokuvilla 30e tänään,aikas mielenkiintoinen systeemi tämä
![]() Suunitellu tässä huomista kokkolan reissua,kun vaunuliikkeessä näyttely ja pitäs teltaa katsella talveksi ja vielä sekin,että ottaako vaunun matkaan ja ois pari päivää itekseen vaunussa
![]() Hain Jyskästä lavallisen radleria, vaikkei ollutkaan erityisen halpaa, 1,69 puolilitrainen tölkki. Kaksi prosenttia on alkoholiakin. ![]() Tässä toinen radler jota olen tämän kesä janojuomana juonut. 6 patteri 0,33 maksaa täällä päin maailmaa noi 4,5 euroa. Liekkö mistään suomesta saa ? Pitkästä aikaa hyvin nukutun yön jälkeen nautittu aamukahvit ja -tupakat vilttiin kääriytyneenä pihalintuja seuraten!
![]() Kuntopyörällä varovasti (se iskias) reilut 10 minuuttia ja sitten lisää kahvia! Tessu oli selvinnyt ilman vaurioita edellisyön pakkasesta. Käytiin kyselemässä kuulumisia ja mä toin loput kuivamuonat sisälle. Nyt onkin sitten vuorossa tylsä vaihe, eli kellon kyttääminen. Puoleen päivään töihin! Nyt onkin sitten vuorossa tylsä vaihe, eli kellon kyttääminen. Puoleen päivään töihin! Täällä sama meininki. Yhden jälkeen fillarin nokka tehdasta kohti. Pesaisen joutessaan lakanapyykin vielä ja jos imurois. Ois rouvalla mukavampi tulla kotiin töistä. Muksun hoidossa vaihto "lennossa" )Suunitellu tässä huomista kokkolan reissua,kun vaunuliikkeessä näyttely ja pitäs teltaa katsella talveksi ja vielä sekin,että ottaako vaunun matkaan ja ois pari päivää itekseen vaunussa hauskaa viikonloppua ja älä nyt kuitenkaan tee kolmansia vaunukauppoja ![]() MarkoA:lle varo ,ettei muksu tipu "lennosta" ![]() Kaijalle jaksamista työhön vaikka se viheliäinen iskias vaivaakin joskus joutunut moisen vaivan takia olemaan töistäkin pois 1,5 kk:ta jopa ![]() kun en itse pääsyt ilman lääkärin kipupiikkiä edes wc ilman taluttajaa ja auttajaa olin niin tautisen kippiä silloin ![]() Mielestäni jo tänne hehkutin, mut liekkö tirppa ottanu sen viestin lennosta..
No enikeissi.. oon vieny niiiiin hienot karvakorvat aamulla ulos. Vahvuudessa 1x siitosorhi, 1x 1,5v tammavarsuli ja 2 vanhempaa ladya ja yks ruunarupsukka.. Tämä orhiherra menee niiin nätisti ladyjen ohi..vain hieman hirnahtelee, mutta nämä naiset ei niinvaan korvaansa lotkauta..ei edes tämä nuorineito, vaikka luulis et se nyt alkais oleen kiinnostunut mustastaorhista..lä hinnä uteliaisuuttaa, kun ei kumminkaan niin mustaa otusta ole elämässään nähny Laittanut mainoksia lehteen, faceen ja ylistänyt koirien ja kissojen raakaruokaa..varsin kin tämä lähiraakaruoka mitä paikallinen lihahässäkkä yritys tekee..on todellista lähiruokaa näinä aikoina
Haettu Lidlistä pikkuinen kompura joka sopii mm. pallojen, fillarinrenkaiden, uimapatjojen, kumiveneiden ja vast. täyttämiseen....hin ta oli huikeat n. 17€ ja takuu aika 3v
Tolla saattais saaha kulkimen vesiputketkin tyhjiksi talvea vasten.... tasailtu taas yksi pensasaita. Yksi olisi vielä tälle syksyä jäljellä, mutta se saa odottaa ensiviikkoa.
2 läppäriä laitettu ehjäksi ja myytäväksi
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 872 873 [874] 875 876 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|