Sama homma edessä kuukauden päästä,ei passaa räpytellä![]()
ei olekkaan niin iisi homma
kuin luulis

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sama homma edessä kuukauden päästä,ei passaa räpytellä ei olekkaan niin iisi homma kuin luulis ![]() Keräävällä leikkurilla kerätty lehdet nurmikolta. Siistiä tuli.
Käyty venäjällä tankkaamassa.
Käyty venäjällä tankkaamassa. arvaa oonkos hiukan kade ![]() Arvaan että et ole kade.
Ajat muuttuneet. Nykyisin vastuuntuntoinen esimies ei päästä töihin jos sairaslomaa. Satuin itse olemaan esimies eikä ollut sairauslomaa. Ensin haettu vakuutustodistus vakuutusyhtiöltä
ja sitten viety passi valokuvan kera matkatoimistoon. Uusi viisumi odotettavissa 1-2 viikon kuluttua. iOS 7.0 latautumassa ensimmäiseen neljästä iLaitteesta.
iOS 7.0 latautumassa ensimmäiseen neljästä iLaitteesta. Mä ulkoistin tuon toiminnon...tai no oikeestaan tuli vain ilmoitus "mä muuten päivitin tän ipadin" Ainakin luulen, että homma hanskassa tuon meidän perheen 14v nuorukaisen ansiosta. ei oo mun ipadiin viel tullu päivitystä
![]() iOS 7.0 latautumassa ensimmäiseen neljästä iLaitteesta. Mulla taas känny neloseen ei latautunut vaan muutaman minuutin päästä latautuminen keskeytyi mutta kolmeen ipadiin latautuminen onnistui ja nyt sitten tässä katsellaankin aamukahvilla vaimon kanssa harmaan palkin etenemistä asennuksen muodossa. Kuten hopeisessa omenassa joku sanoi, olo on kuin jouluaattona. ![]() Käyty venäjällä tankkaamassa.HYvä veron kiertäjä ! maksa vero suomeen, sillä sinunkin pientä paosta nyt tarvitaan.. HYvä veron kiertäjä ! maksa vero suomeen, sillä sinunkin pientä paosta nyt tarvitaan.. Vähän aikaa sitten oli uutisissa tuosta viinarallista juttua kuinka janoisimmat hakevat juomia oikein lavoittain, kyllä niiden kohdalla taitaa olla niin että harva niitä itse juo vaan laittaa kylmästi suoraan myyntiin, se jos mikä on selvää veronkiertoa.... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|