rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9761129 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #12705 : 17.09.2013 kello on 13:07 »
Kirjastossa kävin vakoilemassa kuvia välikattokupoliin, jotka olisi tarkoitus kopioida puuviilulle.  :D

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #12706 : 17.09.2013 kello on 13:11 »
    Mä luulen, että osa tuntemuksista korostuu, kun ollut muita murheita!

Olen nyt tuon itse itsestäni huomannut kun appiukko nukkui pois pari viikkoa sitten... :'(

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
    « Vastaus #12707 : 17.09.2013 kello on 13:34 »
    ja olit sitten M-plusassa
    eikös ?
    muuten vieläkös tuon paikan omistaa markku anttila
    kun olaan siellä poikettu
    harvakseltaan tosi
    niin en ole markkua nähnyt  ???
    Juu M-plussalla kävin

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:24
    « Vastaus #12708 : 17.09.2013 kello on 16:55 »
    Huollettu lumilinko.    :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    « Vastaus #12709 : 17.09.2013 kello on 16:57 »
    Appenzellissä juusto ostoksilla käväisin

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #12710 : 17.09.2013 kello on 17:00 »
    Appenzellissä juusto ostoksilla käväisin

Entäs kyytipoikaa juustolle.  :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #12711 : 17.09.2013 kello on 17:53 »
    Olen nyt tuon itse itsestäni huomannut kun appiukko nukkui pois pari viikkoa sitten... :'(

Mun anoppi kuoli toissa jouluna. Kerittiin just saada siunaus ja uurnanlasku hoidettua ennen Goan reissua. Ja mitä me tehtiin Goassa? Aamuisin kahvin jälkeen pientä muka-linnustamista hotellin alueella, yhdistetty aamupala ja lounas, pari olutta. Meillä ei ole kivaa; mennään päikkäreille.
    Siis me matkustettiin kahdeksi viikoksi maailman ääriin nukkumaan. Melko pöljää! Mutta eipä sitä voinut arvata, että reagoidaan noin!

Mä sain loppuviikon saikkua. Voltarenia kapseleina ja geelinä. Ja tervetulotoivotukse t uudelleen lääkäriin. ;D
    Toivottavasti se ei ole meedio, kun kirjoitti kerralla 2x10 päivän lääkekuurin.

Nyt täytyy kyllä sanoa, että vaikka kinttua repii niin olo on henkisesti huojentunut. Tää viikko saikkua ja ensi viikko kesälomaa. Jos ei sitten ala helpottaa, niin pitääkin jo mennä kallonkutistajalle!

Kävely tekis hyvää. Täällä ei ole ihan samanlaisia  ;D maisemia kuin MatsOnni oli kuvannut Kuusamossa. Mutta alkaa tulla punertavaa sävyä ennen iltaa. Tulkaa joku potkimaan mut tästä ylös ja viemään kamera lenkille!  :)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:10
    « Vastaus #12712 : 17.09.2013 kello on 18:08 »
    ^
    Hopi, hopi!!! Mutta älä ota 5kg kamppeita mukaan, pokkari vaan  ;)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #12713 : 17.09.2013 kello on 18:12 »
    Tulipahan ajeltua pitkästä aikaa moottorisahalla tuhatta ja sattaa!  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #12714 : 17.09.2013 kello on 18:19 »
    Mun anoppi kuoli toissa jouluna. Kerittiin just saada siunaus ja uurnanlasku hoidettua ennen Goan reissua. Ja mitä me tehtiin Goassa? Aamuisin kahvin jälkeen pientä muka-linnustamista hotellin alueella, yhdistetty aamupala ja lounas, pari olutta. Meillä ei ole kivaa; mennään päikkäreille.
    Siis me matkustettiin kahdeksi viikoksi maailman ääriin nukkumaan. Melko pöljää! Mutta eipä sitä voinut arvata, että reagoidaan noin!

Mä sain loppuviikon saikkua. Voltarenia kapseleina ja geelinä. Ja tervetulotoivotukse t uudelleen lääkäriin. ;D
    Toivottavasti se ei ole meedio, kun kirjoitti kerralla 2x10 päivän lääkekuurin.

Nyt täytyy kyllä sanoa, että vaikka kinttua repii niin olo on henkisesti huojentunut. Tää viikko saikkua ja ensi viikko kesälomaa. Jos ei sitten ala helpottaa, niin pitääkin jo mennä kallonkutistajalle!

Kävely tekis hyvää. Täällä ei ole ihan samanlaisia  ;D maisemia kuin MatsOnni oli kuvannut Kuusamossa. Mutta alkaa tulla punertavaa sävyä ennen iltaa. Tulkaa joku potkimaan mut tästä ylös ja viemään kamera lenkille!  :)

ja nyt tässä olis
    ONNEN potku
    jotta helpottais
    tuo lääkekuuri  Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 22:46
    « Vastaus #12715 : 17.09.2013 kello on 18:48 »
    Kovasti suunniteltu mihinkä  lähdetään joulua viettämään tänä vuonna. Jos jättäisi auton kotiin ja lähtisi ihan liidokilla. Ennen lopullista suunnitelmaa on odotettava verottajalta saapuvaa postia joka tulee määräämään vietetäänkö kotona, lähiseudulla vaiko mennäänkö ihan liidokilla....Se on jo varmaa ettei sieltä joulurahoja tule mutta kuinka paljon tulee vaatimaan lisää niin se onkin sitten ihan lottopeliä.

Niin ja teroitettu moottorisahojen terät viikonloppua odotellessa.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #12716 : 17.09.2013 kello on 18:54 »
    Kovasti suunniteltu mihinkä  lähdetään joulua viettämään tänä vuonna. Jos jättäisi auton kotiin ja lähtisi ihan liidokilla. Ennen lopullista suunnitelmaa on odotettava verottajalta saapuvaa postia joka tulee määräämään vietetäänkö kotona, lähiseudulla vaiko mennäänkö ihan liidokilla....Se on jo varmaa ettei sieltä joulurahoja tule mutta kuinka paljon tulee vaatimaan lisää niin se onkin sitten ihan lottopeliä.

Koppaa se vaunu perään ja vietä Joulusi: www.puukarinpysakki .fi

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:56
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #12717 : 17.09.2013 kello on 18:59 »
    Ihan kohta on tomppa päivitetty!

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:25
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #12718 : 17.09.2013 kello on 19:30 »
    Pesin paljun,olikin aika kova homma. Nyt täyttö meneillään pari kolme tuntia siihen menee.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 22:46
    « Vastaus #12719 : 17.09.2013 kello on 20:17 »
    Komea paikka mutta ei kai sitä nyt joulua kuitenkaan vaunussa? Eihän edes joulun eväkset mahdu hobbyn pöytään/jääkaappiin :-)