Mä luulen, että osa tuntemuksista korostuu, kun ollut muita murheita!
Olen nyt tuon itse itsestäni huomannut kun appiukko nukkui pois pari viikkoa sitten...

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 846 847 [848] 849 850 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mä luulen, että osa tuntemuksista korostuu, kun ollut muita murheita! Olen nyt tuon itse itsestäni huomannut kun appiukko nukkui pois pari viikkoa sitten... ![]() ja olit sitten M-plusassaJuu M-plussalla kävin
Appenzellissä juusto ostoksilla käväisin
Appenzellissä juusto ostoksilla käväisin Entäs kyytipoikaa juustolle. ![]() Olen nyt tuon itse itsestäni huomannut kun appiukko nukkui pois pari viikkoa sitten... Mun anoppi kuoli toissa jouluna. Kerittiin just saada siunaus ja uurnanlasku hoidettua ennen Goan reissua. Ja mitä me tehtiin Goassa? Aamuisin kahvin jälkeen pientä muka-linnustamista hotellin alueella, yhdistetty aamupala ja lounas, pari olutta. Meillä ei ole kivaa; mennään päikkäreille. Siis me matkustettiin kahdeksi viikoksi maailman ääriin nukkumaan. Melko pöljää! Mutta eipä sitä voinut arvata, että reagoidaan noin! Mä sain loppuviikon saikkua. Voltarenia kapseleina ja geelinä. Ja tervetulotoivotukse t uudelleen lääkäriin. ![]() Toivottavasti se ei ole meedio, kun kirjoitti kerralla 2x10 päivän lääkekuurin. Nyt täytyy kyllä sanoa, että vaikka kinttua repii niin olo on henkisesti huojentunut. Tää viikko saikkua ja ensi viikko kesälomaa. Jos ei sitten ala helpottaa, niin pitääkin jo mennä kallonkutistajalle! Kävely tekis hyvää. Täällä ei ole ihan samanlaisia maisemia kuin MatsOnni oli kuvannut Kuusamossa. Mutta alkaa tulla punertavaa sävyä ennen iltaa. Tulkaa joku potkimaan mut tästä ylös ja viemään kamera lenkille! ![]() ^
Hopi, hopi!!! Mutta älä ota 5kg kamppeita mukaan, pokkari vaan ![]() Tulipahan ajeltua pitkästä aikaa moottorisahalla tuhatta ja sattaa!
![]() Mun anoppi kuoli toissa jouluna. Kerittiin just saada siunaus ja uurnanlasku hoidettua ennen Goan reissua. Ja mitä me tehtiin Goassa? Aamuisin kahvin jälkeen pientä muka-linnustamista hotellin alueella, yhdistetty aamupala ja lounas, pari olutta. Meillä ei ole kivaa; mennään päikkäreille. ja nyt tässä olis ONNEN potku jotta helpottais tuo lääkekuuri Kovasti suunniteltu mihinkä lähdetään joulua viettämään tänä vuonna. Jos jättäisi auton kotiin ja lähtisi ihan liidokilla. Ennen lopullista suunnitelmaa on odotettava verottajalta saapuvaa postia joka tulee määräämään vietetäänkö kotona, lähiseudulla vaiko mennäänkö ihan liidokilla....Se on jo varmaa ettei sieltä joulurahoja tule mutta kuinka paljon tulee vaatimaan lisää niin se onkin sitten ihan lottopeliä.
Niin ja teroitettu moottorisahojen terät viikonloppua odotellessa.
Kovasti suunniteltu mihinkä lähdetään joulua viettämään tänä vuonna. Jos jättäisi auton kotiin ja lähtisi ihan liidokilla. Ennen lopullista suunnitelmaa on odotettava verottajalta saapuvaa postia joka tulee määräämään vietetäänkö kotona, lähiseudulla vaiko mennäänkö ihan liidokilla....Se on jo varmaa ettei sieltä joulurahoja tule mutta kuinka paljon tulee vaatimaan lisää niin se onkin sitten ihan lottopeliä. Koppaa se vaunu perään ja vietä Joulusi: www.puukarinpysakki .fi
Ihan kohta on tomppa päivitetty!
Pesin paljun,olikin aika kova homma. Nyt täyttö meneillään pari kolme tuntia siihen menee.
Komea paikka mutta ei kai sitä nyt joulua kuitenkaan vaunussa? Eihän edes joulun eväkset mahdu hobbyn pöytään/jääkaappiin :-)
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 846 847 [848] 849 850 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|