No aitaa tuli tänäänkin tehtyä,4,5 m tuli valmiiksi. 12 metriä vielä puuttuu. Ei paljoa saa aikaa kun tuo pimeys tulee niin aikaisin
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No aitaa tuli tänäänkin tehtyä,4,5 m tuli valmiiksi. 12 metriä vielä puuttuu. Ei paljoa saa aikaa kun tuo pimeys tulee niin aikaisin
No aitaa tuli tänäänkin tehtyä,4,5 m tuli valmiiksi. 12 metriä vielä puuttuu. Ei paljoa saa aikaa kun tuo pimeys tulee niin aikaisin Kuitenkin kaikki se mitä teet tänään on pois huomiselta. hitsiläinen ovaks ne koppiksetJa minä olen aina luullu sinun olevan eläinystävällinen. ![]() Tuli käytettyä vedenvauhditinta (painepesuria) tunti tolkulla. Pesin vaunun kausipaikkakamat, ikkunamarkiisit, tuulihelmat,
muovikalusteet, gramerin ym.ym. Syksy saa tulla. Terve!
Asennettu kömpijään led-työvalot, yllattävän työlästä, kun yrittää tehä siististi. Mutta nyt saa valojen puolesta talvi tulla Ja minä olen aina luullu sinun olevan eläinystävällinen. olemhan minä ![]() koijuudet ,kisulit ,laamat ,aasit ym karvaset suloiset eläimet ovat ![]() mutta ei hiirulaiset ,rotat eikä muutkaan jyrjisijät ![]() eikä lierot eikä ötökät paitsi perhoset ja leppikset ![]() Terve!asensin kans mönkkään työvalon,onks sul jotain hyviä ajomaastoja tai isoa metsätilaa,vois tulla testaamaan maastoja ![]() Terve! Onko värkki tieliikennekelpoine n? On ollut ajatuksena vastaavat, mutta en tiedä, miten katsastaja suhtautuu asiaan. Katsastus on esillä ennen joulua. mulla ainakin yhellä ruuvilla valo kiinni joten helppo ottaa pois ennen katsastusta
asensin kans mönkkään työvalon,onks sul jotain hyviä ajomaastoja tai isoa metsätilaa,vois tulla testaamaan maastoja Terve! Eipä ol sen kummempii ajomaastoja kuin oma piha (0,25 ha varsinaista metsämaata maarekisteriotteen mukaan ) ja naapurin muorin piha, jonka ihan talkoohengessä pidän talvella liikkumiskelpoisena . Eipä juuri ol maastossa tullu ajeltua, mieli kyl tekis .Lumikoneena toi on pääasias ollu, ja kesällä multaa ajellu tonne puutarhaan, ko ei vanhaäijä enää viit kotsuil kärrät. 2010 vuosmalli n.75h/120km ajettu, Että ei edes jokapäivä ajet ![]() Onko värkki tieliikennekelpoine n? On ollut ajatuksena vastaavat, mutta en tiedä, miten katsastaja suhtautuu asiaan. Katsastus on esillä ennen joulua. On se... maastomönkijä. http://youtu.be/B1rYF5W7HQA Katsastusmiehen suhtautumisesta ei ole aavistustakaan, mutta jos E-hyväksytyt laittaa, niin mitäpähän tuolla olis sanomista ![]() mulla ainakin yhellä ruuvilla valo kiinni joten helppo ottaa pois ennen katsastusta Laitoin etehen kaks ja taakse yhen, oli honkkarissa tarjouksessa, niin raskin ostaa ![]() Jos yhtä paljon valoo laittas halokeenillä, ni ei viissin tarvis lumilevyä laittaa ollenkaa, ajelis vaa, ni lumet sulais, vaan ledit ei lämmitä yhtään http://www.youtube.com/watch?v=vpGXwNR2uiU
juu hauskaa touhua tuo metsämöngintä ja raskasta vaikkei uskois Operoitu pojan ensimmaista isoa saalista, kettua. jos siitä edes jonkinlaisen muiston saisi pojalle. Kun aloittelijat yrittää saada hirvikiväärillä ammutusta ketusta jotain muistoa niin jälkikin sen mukaista.....
![]() Luin Caravanilehteä..sii nä oli liitteenä se Kabe lehti jota myös selailin ja jossa oli kuva uudesta jostain xl mallista ja ihmettelin siinä et ompa vähän siinä kyljessä niitä ikkunoita..ovessa yks ja etusivulla semmonen vierekkäin olevat kapeat ikkunat..Ja ala tekstissä het alussa jotenkin että "Olemme raikastaneet ja kirkastaneet... öö eipä tuolla paljoa ainakaa sivusta valoa tule vaunuun
..No sitten luin sitä varsinaista liiton lehteä ja niitä juttuja ihmisiltä..valivali vali..joku oltiin ryöstetty Pärnussa ja varoittelee siitä siel yleisönosastolla..M ä en ikinä laittais autoa/vaunua/moottoripyörää jne muualle kuin vartioidulle parkkipaikalle (tietty siitä joutuu maksamaan..mikä joillekkin voi olla jo ihan liikaa reissussa )..vaikka vaan vähäksi aikaa. Tais siel olla yks positiivisempi juttu.. hitsiläinen ovaks ne koppikset Älä metsään kanna vaan nuotioon tai kiukaan pesään. Eivät kävele pois. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|