Alotellan taas ammatilista kuntoutusta,elikkä etsitään uutta ammattia,joka keskeyty tammikuussa sydän kohtaukseen,toivon mukaan nyt menis paremmin,toivotaan parasta ja pelätään pahinta..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Alotellan taas ammatilista kuntoutusta,elikkä etsitään uutta ammattia,joka keskeyty tammikuussa sydän kohtaukseen,toivon mukaan nyt menis paremmin,toivotaan parasta ja pelätään pahinta..
Alotellan taas ammatilista kuntoutusta,elikkä etsitään uutta ammattia,joka keskeyty tammikuussa sydän kohtaukseen,toivon mukaan nyt menis paremmin,toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. onko jo ala valittuna ? vesijumpassa olin toteamassa ettei voinut kaikkia jumppaliikkeittä tehdä sillä lonkat taas vihottelee 4 kortisoonipiikkiä jo saanut ja aina ne ovat hetkeksi auttaneet joskos 5 kortisoonipiikki veis lopulisesti pois nuo kivut Se sama mikä oli vielä tammikuussa Elikkä ajojärjestelijä..Aloitettu uima-altaan tyhjennys, mutta herra yli-ukko on toista mieltä ja ajelee taivaan kannella kivireellä vesilastin yli loiskuessa.
Ja vaihdettu fillarin peräkärrin vetotappi pojan pyörästä omaa, että josko sais tyhjät pullot vietyä keräyspisteesseen. Autolla ei tuota viitsi tehdä un matkaa on vain 500 m. P.s. Juitsarihan se on Risto eikä ajojärjesteliä ja oikeastaan pitäisi pienellä kirjoittaa. ![]() Vaihdoin Mastan vakuutukset LähiTapiolaan kun hintaero oli kevyet 700e!!
Ja sitten kuolannut Veeti Kalliota )Aloitettu uima-altaan tyhjennys, mutta herra yli-ukko on toista mieltä ja ajelee taivaan kannella kivireellä vesilastin yli loiskuessa.Mutta se on se hienopi nimi se ajojärjestelijä ![]() Mä nuoruudessa olin ajojärjesteliä,tykkäsin hommasta..
Tänään töitä ja Arska caravanissa oli pyykkipäivä Mä nuoruudessa olin ajojärjesteliä,tykkäsin hommasta..Ethän sä nytkään vanha ole niihin hommiin ![]() No eilen käytiin jäämeressä uimassa ja tänään ajeltiin tänne Karigasniemelle. Rauhallinen Tenorinne Camping, näköalat joelle, siistit suihkut, ja karavaanarikaapelil le reikä mihin tökkää. Eikä öliseviä mullikoita ole nurkissa huutelemassa.
Mä nuoruudessa olin ajojärjesteliä,tykkäsin hommasta..Hommat loppu kun firma luopui autoistaan ja hommia alkoi pyörittää pohjolan liikenne. hommat kun kumipyörä puolella loppu niin minustahan tuli vaihdemiestenesimie s se vasta on hieno titteli.. Loppuaikana mulla ei ollut yhtään alaista kiva homma..Jossain paperissa olen myös toimitilaturvallisu usvastaava.. No eilen käytiin jäämeressä uimassa ja tänään ajeltiin tänne Karigasniemelle. Rauhallinen Tenorinne Camping, näköalat joelle, siistit suihkut, ja karavaanarikaapelil le reikä mihin tökkää. Eikä öliseviä mullikoita ole nurkissa huutelemassa. ![]() Hommat loppu kun firma luopui autoistaan ja hommia alkoi pyörittää pohjolan liikenne. hommat kun kumipyörä puolella loppu niin minustahan tuli vaihdemiestenesimie s se vasta on hieno titteli..Siinähän on hienoja titteli nimiä jo yhdelle miehelle ![]()
Nostettu vene maihin ja pesty pohja.
Tutkailtu Punton sytytystulpanjohtoj enn järjestystä nykimis ongelman vuoksi, kun oli oikein korjaamolla uusittu puolat. Tulin siihen tulokseen ettei nyky asentajilta vaadita muuta kuin osaa johdot heitellä paikoilleen. Oli kakkosen ja kolmosen johdot ristissä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|