Hyvältä ja tukevilta näyttää.Niimpä,tuolta kun laskeutuu "pienessä pierussa",kukkaruukut on vaarassa !Kaiteet on hyvät kun tuolta laskeutuu sitten ehtooliselta

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 795 796 [797] 798 799 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hyvältä ja tukevilta näyttää.Niimpä,tuolta kun laskeutuu "pienessä pierussa",kukkaruukut on vaarassa ! ![]()
Niimpä,tuolta kun laskeutuu "pienessä pierussa",kukkaruukut on vaarassa !
Herätty omasta sängystä väsyneenä
Pikkasen huoltoo kamppeisiin ja autoon ja sitt tien päälle.nokka kohti anjalankoskee. Nukuttu univelkaa pois.tällä kertaa lyhennetty 14 h.
Miksi meidän miesten vilpittömiä pyrkimyksiä aina epäillään?Sas se Sipu! hmm no siksi kun sekin olis niin harvinaista samoin kuin kukkien tuonti muuloinkin kuin merkkipäivänä ![]() Tämäkin sunnuntai on lepopäivä,tosin koiran kans käytiin tunnin kävelyllä.
Kärsitty eilisen illan seurauksista. Taisin käydä Orgin baarissa
![]() Yritetään tähystää pihasta lintuja. Aika laiha tulos: joku pieni helikopteri ja Lufthansan kone. Pasi näki varpushaukan, jonka mä tietty missasin. Palattu kotia tuolta Alatalon härkäjuhlilta, eipä ollut pitkä paluumatka.Noin 5km..
![]() Pelätty emännän kyytissä
ajo tänään ekaa kertaa matkavessalla Pelätty emännän kyytissä ![]() Pelätty emännän kyytissä on sulla rohkea vaimo itse en uskaltais edes ajaa tuossa meidän hiekkatiellä eikä toi ukkokulta edes antaiskaan ei sen puoleen kun tietää ,että ojavaihde saattais löytä alta aika yksikön ![]() Odoteltu Jääkarhua kotia Risto se jaksaa lainata harrastustaan muillekin, on se tuo Adria sen verran mulle maksanut että sitä ei lainailla. ![]() Oletko laskenut kuinka monta yötä on lainaajat yöpyneet vaunussasi ? Risto se jaksaa lainata harrastustaan muillekin, on se tuo Adria sen verran mulle maksanut että sitä ei lainailla.Kaksi ja vanhin poika lainas,perheineen Kävivät kalassa ja itse lähden torstaina yksin kohti kokkolaa,A Luokan matka ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 795 796 [797] 798 799 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|