Hienot on maisemat mutta jäisi minulta menemättä, hyvä että joku käy ottamassa tuon kaltaisia kuvia, miten me Sipun kanssa noita muuten nähtäisiin. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 779 780 [781] 782 783 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hienot on maisemat mutta jäisi minulta menemättä, hyvä että joku käy ottamassa tuon kaltaisia kuvia, miten me Sipun kanssa noita muuten nähtäisiin.
![]() mua huippaa jo noiden kuvienkin katsominen Taitaa sielläpäin olla kaikki naiset samanlaisia... ![]() Teen päivästä juttua kyllä enempi ja laitan sinne linkkejä sitten. Kyllä paikassa suosittelen käymään ja hyvällä ilmalla. Tämän leirintäalueen vierestä hissit lähtee. Hinta oli nyt sesonki aikana korkeahko, 88e kaksi yötä.
http://www.zugspitz-resort.at/camping Sipu ja ihaa, minä haluaisin viedä teidät sinne huipulle. Suurempi mahdollisuus mitään sattua on kun te menette lähikauppaan. Siellä oli pieniä vauvojakin vaunuissa ja vanhempien selässä rinkoissa, vauvasta vaariin. Eikä kovin hyvä jalkaisiakaan vanhuksia. Kiinalaisnainenkin kepin kanssa.Mies kävi, minun suurin sankarini, tuossa ristillä. Minä pelkäsin, että tulee voimaton olo jos olisin yrittänyt jyrkää nousta mutta nyt niin harmittaa paljon. Olisi upeaa nousta jalkaisin tuonne. Sain hississä alas mennessä ottaa kuvia auki olevasta ikkunasta. Tuossa harjantella polku on viellä leveä mutta aika korkealla ja jyrkällä menee. Tuonn jälkeen olisi sitten loppujyrkkä nous. Ihmiset tuola näkyivät pieninä kärpäsinä, runsaisn joukoin. Nyt kyllä syntyi himo, että haluaa kokea tuomoista uudestaan ja enempi. Kiitos solmi
Mutta en uskaltais edes siihen hissin erään tulla Ihmettelen vieläkin miten uskalsin jokus esim Levillä lasketella Ja jopa pätkän mustakin rinnettä Mutta sanotaanko näin Nuoruus ja hulluus heh ![]() Nuoruus ja hulluus? Niinpä kadutko mitään Sipu? Mä en ainakaan vaikka en suurinta osaa enää tekis.
Ostettu Biltemasta peilinjatke-malliset asuntovaunupeilit. Taitaa mennä palautukseen, nuohan on koverat ja vääristää kuin satavuotiaat ikkunalasit??? Ei oikeastaan auttaneet näkemisessä juurikaan, on niin tolkuttoman kapea näkökenttä niillä.
Onkos ne imukupilla peililasiin kiinnitettävät hyviä? Niissä taitaa olla kupera lasi?
Tuusattu vaimolle matalaa kukkapöytää kiukaan kuljetuslavasta, siis hiottu (Dremelillä) ja maalattu wanhoilla automaaleilla
![]() Terve!
Vein volkkarin jousipajalle. Loppuviikosta pitäs saada takas. Edit. Korjattu kirjotusvirehitä ![]() Nakkasin roskikseen kaks Liiteristä ostettua ulkofilepihviä.
![]() Sitten vasta myöhemmin huomasin jotta oishan nuo voinut viedä vanhojen kenkien kanssa suutarille. Olispahan kengät saanu rutkasti jatkoaikaa. Juu, Paistoin kyllä oikein, olivat sisältä vielä sopivan punaiset, enkä niitä kylmänä pannulle viskannut. Nyt tiedän mitä ei kannata nälissään ostaa. Ostettu Biltemasta peilinjatke-malliset asuntovaunupeilit. Taitaa mennä palautukseen, nuohan on koverat ja vääristää kuin satavuotiaat ikkunalasit??? Ei oikeastaan auttaneet näkemisessä juurikaan, on niin tolkuttoman kapea näkökenttä niillä. Niillä imukuppilaseillakaa n ei tee mitään. Elä osta. Osta jotku oikeat. Siivottu vaunu ja pesty kamppeet. Puhtaat taas kyydissä. Toivottavasti ensiviikonloppuna pääsee taas liikenteeseen.
Toipunut työpäivästä, siis päiväunilta heränneenä.
Se oli vököstely päivä tänään.
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 779 780 [781] 782 783 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|