Tultu kotiin 38:n vaunuyön jälkeen.
Huomenna töihin.
Aika rankkaa...meinaan se ettei siinä paljoa kerkiä kotona rauhoittua ennen töihin lähtöä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 767 768 [769] 770 771 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tultu kotiin 38:n vaunuyön jälkeen. Aika rankkaa...meinaan se ettei siinä paljoa kerkiä kotona rauhoittua ennen töihin lähtöä. Missä päin tommonen tapahtu Halsuan masalassa...taisi olla tiukkapipot paikalla.Täytyy vissiin liimata tarrat paikoilleen niin ehkä olen sitten hyväksytympi ilmestys sfc alueilla (vitsi) ![]()
Ei kai Masala oon sfc-alue!?!? Ei Leirntäalueoppaan mukaan. Antaa SFC-alennuksen. Ja alennuksethan tulevat jäsenyyden perusteella, joka todistetaan jäsenkortilla! Käyty Ainolan museossa Hietasaari näyttelyssä ( asunut hietsussa v67-74), Nallikarissa respassa syöpötelty.....
Ajellut muulin kanssa hiekkaa kun tuo emäntä sai päähänsä että me tarvitaan patio jossa olis mukavampi oleskella. Meillä on iso terassi mutta kun tämä on vähän syvennyksessä (L-muotoinen talo jossa vielä autotalli tulee vähän ulospäin) ei kuulemma ilma liiku. Nyt sitä rakennellaan..Tänään tuli naputeltua nuo pihakivet patioon, huomenna sitten reuna kivet ja alkais olla valmis mun osalta.. ![]() Ei Leirntäalueoppaan mukaan. Antaa SFC-alennuksen. Ja alennuksethan tulevat jäsenyyden perusteella, joka todistetaan jäsenkortilla! Aivan näin...tuli joku aivopieru kirjoittaessa ![]() Aika rankkaa...meinaan se ettei siinä paljoa kerkiä kotona rauhoittua ennen töihin lähtöä.Niin vähän innostaa paluu kaupunkiin ja kerrostaloon, ettei yhtään aikaisemmin malteta tulla. Illalla ajeltiin mopoilla jätskille ja ihailtiin Helsingin kauniita rantateitä. Munkkiniemen rannasta bongattiin puskaparkkilainen, hyvän paikan löytänyt
Kaiteita puuhastelin mökillä. Huomenna sullon sitroeniin täyteen puutavaraa ja jatkan puuhasteluja. Niin, autohan on käyttöä varten.
![]() Pihalla 25 lämmintä ja reipas tunnin lätkä peli hallin viileydessä.
Huomenna sullon sitroeniin täyteen puutavaraa ja jatkan puuhasteluja. Niin, autohan on käyttöä varten. Käyttöä vartenhan se auto on mutta voi sitä sisätilaa silti suojata, itse jos jotain joudun kuljettamaan autossa niin paksu viltti alle ja tavarat varovasti päälle....tulos, 8 vuotta vanhan farmari-opelin tavaratilan lattialla ja sivuilla ei naarmun naarmua. ![]() Auto on myyntimiehen käyntikortti....nii n myös mun, vaikken mitään myykkään.
Tuostapa tuli mieleen, että missähän on lintuekspertti Huru-Ukkeli? Hän ei ole ollut paikalla koko kesänä. Laitettu lapin reisun takia yksi nastarengas alle.
![]() Jossakin olen tärvännyt vihaamani aluvanteen niin, ettei pysy ilmat renkaassa. Huomenna nastarenkaalla koneistusfirmaan, jos ovat tulleet lomilta. Jos ei niin sitten pitää ostaa hätävara rengassarja ja varmasti peltivanteilla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 767 768 [769] 770 771 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|