Johan siellä on, mutta vähän turhan veltot. Lehti lisää siis.
Mulla hoitui sama lisäjousilla ja iskarien vaihdolla, hintaluokka sama.
Mulla hoitui sama lisäjousilla ja iskarien vaihdolla, hintaluokka sama.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 757 758 [759] 760 761 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Johan siellä on, mutta vähän turhan veltot. Lehti lisää siis.
Mulla hoitui sama lisäjousilla ja iskarien vaihdolla, hintaluokka sama. Kerro lisää. Kyllä tuosta sitten maalit ja tyyppitarratkin palaisi jos nuo muovin palasetkin. Alkuperäsille jalkojen paikoille sorvasin pienet muovin palaset, ruuvilla kiinni kuten originaali jalatkin. Pöytä siksi kun se on niin paljon nopeampi pystytellä ja menee ällistyttävän pieneen tilaan. Kansi on metalli verkkoa, joten se ei edes varsinaisesti pöydäksi muutoin kelpaa, kuin tulityö juttuihin Tulikohan riittävän sekavasti selostettua, otan vaikka muutaman kuvan kramer topicciin. Nyt on justiinsa etuseinä tekeillä ja suunnittelinhan tuossa jo pesusoikonkin jossa mahtuu liottamaan kunnolla ritilät ja varraskorit, sun muut suuremmat jutut Kylläpäs töissä pitääkin kiirettä ![]() Mielenkiintoista... jos viittit niin ota kuva ja laita Galleriaan.
![]() Nurmikon leikkuu. Just kerkesin ennen sadetta.
Tubabiili kotopihassa ihanaa
![]() ja lisä lehdet laittoivat hintaan 845 e Vuolalla auto jätettiin 7.30 ja soittivat ,että voi noutaa siinä noin 13.. aikoihin ![]() kyllä vaan ukkokulta kehui jotta ajo-ominaisuudet pareni No niin,pari sankkoa mustikkaa odottaa puhdistajaa.Varmaan mun kuuluu ne puhdistaakkin,kun kerran poimin ne.Jotenki tuntuu ettei peli ole nyt reilua.
Tehän nopeita olette ku kerkesitte jo testaamaan ![]()
Ostin Sitkkaan uuden akun, kun ei vanhalla käynnistynyt viiden päivän seisonnan jälkeen. Huomenna(?) paikalleen.
No onhan se jo 9 vuotta vanha. Siivottu matkamökki tour de france turnee jäljiltä. Sitten pitäis alkaa pensasaitojen leikkaus jotta vois alkaa pakata ensi pyhänä alkavaa tour de mökkiä varten.ja lämpöä ei ole kuin +30 ja samaa on luvattu loppu viikoksi
Tehän nopeita olette ![]() Palattu takas suomeen pohjoisnorjan kierrokselta. Nyt jo tympii kotosuomi kun nämä maisemat on täällä aikas vaisuja.
Töitä. Kuin myös. Huomenna täytyis piiskata tuo henkilökunta ahkeroimaan, jotta voisin olla perjantaina eläkkeellä. ![]() Ei ole yrittäjän elämä helppoa, ei. Mutta mitä hemmettiä tekee k69 ? Kuin myös. eikös hää sanonutkin että ei ilmotettavaa kun jäi lomalle Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 757 758 [759] 760 761 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|