Kyl se siit viel riemuksi muuttuu.....sä oot niit tyyppei jokka tekköö mitä vainmissä vain
miten vain
Hyvää kesän jatkoo sulle![]()
Osuit kyllä nappiin tuon huomion kanssa, rolli 4*4 tekee mitä haluaa muut tekee mitä osaa..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 752 753 [754] 755 756 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kyl se siit viel riemuksi muuttuu.....sä oot niit tyyppei jokka tekköö mitä vain Osuit kyllä nappiin tuon huomion kanssa, rolli 4*4 tekee mitä haluaa muut tekee mitä osaa..
Osuit kyllä nappiin tuon huomion kanssa, rolli 4*4 tekee mitä haluaa muut tekee mitä osaa..Tulin tuohon tulokseen ORGin kevättreffeillä Hietasaaressa, sillä harva varmaankin vaihtaa pyöränlaakerin treffien aluksi mut rolli 4*4:pä vaihtoi
Ny väli drinksu... vanha loota on kentäll ja uusi tunkin nokassa menoss paikalleen..
Ny väli drinksu... vanha loota on kentäll ja uusi tunkin nokassa menoss paikalleen.. Kerkeetkös pulla kahville.? Me ollaan täällä vanhalla paikalla vielä huomenna puoleen päivään asti. Nukuttu päiväunet.
Tein sen verta kovasti. Töitä. Kohta olen kaatanut muikean Camparisodan. Töitä, niin että meinas jo tulla hiki
kerran vastasin puhelimeen ja annoin yhden polkupyörän varaosan ja kokonaiset 8 tuntia tuli vietettyä työpaikalla ![]()
Pari tuntia töitä aamulla, sitten mökille puuhastelemaan. Kuudeksi kotiin vököstelemään.
![]() Rikoin lakia. Ekaa kertaa.
Asuntoauton sängyssä ei ole turvavöitä, mutta mä huilasin lakana alla Hartolasta Laajavuoreen. Yövuoron jälkeen vaan niin väsy, että mies suorastaan komensi mut sinne! ![]() Ja nyt, kun mä tajuan tän asuntoautoilun kaikki plussapuolet, me voidaan tehdä seuraavalla Euroopan reissulla pidempiä siirtymiä ![]() Tosin erehdyin Pasillekin kertomaan, miten hyvältä huilaaminen tuntui. Tod.näk. se palkkaa mulle yksityisopettajan opettamaan asuntoautolla ajoa. Mulla on korttina vanhaan malliin ABC+e, mutta 6 vuotta automaattivaihteise lla on tehnyt sen, että pääsiäisen koeajo Tessulla Humppilasta Vorssaan oli katastrofi ![]()
Rikoin lakia. Ekaa kertaa. Meillä enkeljoukko huilailee takasängyssä joka matkalla, vaikka kuljin ei mikään tasaisin liikkuja olekkaan. ![]()
kaikki ei mee aina niinku elokuviss.. ellei se oo joku kauhu komedia.. ei menny tänään pulekkaa putkeen piti hakee toinen vaihe loota minkä olin tehny kaverille ja laittaa se omaan autoon ku ei ollukkaa oikeen laista turbiinia mun varastois vaikk niin muistelin.... eli tuli noin kuuentunnin viivästys ja huomenn jatkuu... onneks ei oo mikään asiakas homma .. sillon ahistas..
kaikki ei mee aina niinku elokuviss.. ellei se oo joku kauhu komedia.. ei menny tänään pulekkaa putkeen piti hakee toinen vaihe loota minkä olin tehny kaverille ja laittaa se omaan autoon ku ei ollukkaa oikeen laista turbiinia mun varastois vaikk niin muistelin.... eli tuli noin kuuentunnin viivästys ja huomenn jatkuu... onneks ei oo mikään asiakas homma .. sillon ahistas.. Puuhastella pittää. Meillä enkeljoukko huilailee takasängyssä joka matkalla, vaikka kuljin ei mikään tasaisin liikkuja olekkaan. Sie olet varmaan hyvä kuski, mutta entäskun se huono, vaikka romanialainen rekkamies, posauttaa perään. Onhan tästä puhuttu joo... aikuiset omalla vastuullaan, mutta lapsista vastataan. Olenpa istunut toiletissa matkalla Rostockin kaupoista satamaan... ja saattaa se rva käydä kesken ajon nopeasti jääkaapilla, mutta silloin ajetaan varovasti. Nukkumisen turvallisuus riippuu autosta ja sängyn asemasta. kaikki ei mee aina niinku elokuviss.. ellei se oo joku kauhu komedia.. ei menny tänään pulekkaa putkeen piti hakee toinen vaihe loota minkä olin tehny kaverille ja laittaa se omaan autoon ku ei ollukkaa oikeen laista turbiinia mun varastois vaikk niin muistelin.... eli tuli noin kuuentunnin viivästys ja huomenn jatkuu... onneks ei oo mikään asiakas homma .. sillon ahistas.. Tiekkönää mikä auttaa jos tuo kuus tuntia meni ähellykseski ja nyt kirpasee, tempase muutama likööri vai taisit sitä jo tempoa päivällä vai muistinko väärin.. ![]() Kaupassa käynti,huomenna poika pääsee ripille ni pitää varata kahvileipää sun muuta vieraille.Ooppeliin vaihettiin uusi laturi,ja väljäksi havaittu apulaiteremmin kiristin uusittiin samalla.Sinne hupeni 350 euroa
.No,autoilu maksaa.Imuroin innostuksissani Ooppelin,puhdasta tuli.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 752 753 [754] 755 756 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|